50 هزار اهوازی در بیمارستان

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه باران اسیدی در یک ماهه اخیر 50 هزار نفر از مردم خوزستان را راهی بیمارستان کرده است، اظهار داشت: حال سئوال من از وزیر بهداشت این است که چه اتفاقی باید در خوزستان بیفتد تا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جلسه اضطراری را برای بررسی و پیگیری این معضل در خوزستان تشکیل دهد.

به گزارش خانه ملت حسینی در نشست علنی امروز چهارشنبه 13 آذر مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر بهداشت، گفت: حدود یک ماه است که مردم اهواز و خوزستان به علت بروز معضل باران اسیدی آسیب و آزارهای بسیاری دیده‌اند که این موضوع تبعات بسیاری را برای سلامت مردم به دنبال دارد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراجعه حدود 50 هزار نفر از مردم خوزستان به درمانگاه‌ها و بیمارستانها در یک ماه اخیر افزود: متاسفانه با وجود بروز این مشکل و فاجعه وزیر بهداشت هیچ اقدامی برای کاهش مشکلات این موضوع انجام نداده‌اند. حال سوال من از این وزیر این است که چه اتفاقی باید در خوزستان بیفتد تا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جلسه اضطراری را برای بررسی و پیگیری این معضل در خوزستان تشکیل دهد.
عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه باران اسیدی به یکی از مهمترین معضلات استان خوزستان تبدیل شده و این موضوع تنها مختص به استان خوزستان نیست، خاطرنشان کرد: قطعاً تمام محصولات کشاورزی و تولید شده در این استان و استان‌های دیگر که شاهد بروز باران اسیدی بوده‌اند تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است.
هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...