Google Home سرویس جدید رتبه بندی و رنکینگ سایتها

Google Home سرویس جدید رتبه بندی و رنکینگ سایتها

شرکت گوگل قرار است فردا در کنفرانس I/O 2016 از شیوه جدید رتبه بندی سایتها پرده بردارد. اگر شما هم از مدیران سایتهای اینترنتی باشید یا در حوزه تبلیغاتی و بازاریابی محتوا (در محیط وب) فعالیت داشته باشید احتمالا از فعالیت سایتهایی که به بهانه بهینه سازی محتوا برای گوگل و یا سایتهای مدعی افزایش رنکینگ گوگل و ارتقاء رتبه الکسا خبر دارید.


این سایتها با افزایش مبالغی هنگفت مدعی بودند که میتوانند محتوای سایت شما را در صفحه نخست گوگل قرار دهند و یا پیج رنک سایتهای شما را ارتقا دهند. کسب و کاری که این عده به راه انداخته بودند پس از چند مرحله تغییر و بهبود الگوریتمهای جستجو توسط گوگل این غول جستجوی اینترنتی را برآن داشت تا سیستم رتبه دهی به سایتهای اینترنتی را متوقف کند. برهمین اساس پس از سال ۲۰۱۳ دیگر رنکینگ سایتهای اینترنتی توسط گوگل بروز نشد و در آوریل ۲۰۱۶ رنکینگ تمام سایتهای اینترنتی صفر شد.

 

گوگل تا به امروز از برنامه جدید خود برای تغییر سیستم رتبه دهی به سایتهای اینترنتی و یا استراتژیهای موثر در بهینه سازی محتوای تولیدی در سایتهای اینترنتی، هیچ خبری را منتشر نکرده بود. تا اینکه امروز اعلام کرد که بنادارد سرویس جدیدی برای رتبه دهی به سایتهای اینترنتی را اجرایی کند که به تولیدکنندگان محتوای اورجینال و ارزشمند رتبه های بالاتری داده و همانند سایت الکسا اطلاعات جامعتری (میزان لینکهای مرجع/نرخ تبدیل/ تعداد بک لینک و…) را به کاربر ارائه دهد.

البته به گفته یو.اس.آ تودی گوگل براساس معیارهای خود وب‌سایت‌های گوناگون را رتبه دهی می‌کند. هرچند تا به این لحظه اطلاعات دقیقی در رابطه با امکانات Google Home در دست نیست، با این حال می‌توان حدس زد که رتبه‌بندی صورت گرفته توسط این سرویس در بالا آمدن رنگ وب‌سایت‌ها در موتور جستجوگر گوگل نیز نقش مستقیمی ایفا نمایند. و این خبر برای کسانی که درزمینه بازاریابی تولید محتوا فعالیت میکنند و یا صاحب سایتهای اینترنتی هستند خبر بسیار مهمی ست.

1 نظر

  1. AltaAltasays:

    من مادرم و همه مادران را در "مادر" برده ام. شما به عنوان ماریو بازی می کنید زیرا از طریق هشت "جهان" مختلف سفر می کند و سطوح را برای نجات شاهزاده انبه بازی می کند. شاید آن را به یاد داشته باشید ارزش دارد؟