دانلود رایگان قسمت اول بازی تاج و تخت

دانلود رایگان قسمت اول بازی تاج و تخت

اگر شما هم از طرفداران سریال بسیار معروف بازی تاج و تخت هستید حتما می دانید که چندین ماه تا شروع ادامه این سریال باقی مانده است. اما اگر به دنبال بازی اکشن هستید تا این مدت را پر کنید و تا حدودی حال و هوای سریال را هم داشته باشید مطمئنا خوشحال می شوید که بشنوید شرکت Telltale اقدام به ساخت بازی Game of Thrones کرده و قسمت اول آن را بصورت رایگان برای دانلود هم برای آندروید و هم برای iOS قرار داده است.

قبل از این قسمت اول بازی تاج و تخت با نام آهن از یخ را با قیمت 4.99 دلار می توانستید دانلود کنید، چهار قسمت دیگر هم در حال حاضر با همین قیمت برای دانلود قرار داده شده است.

هدف Telltale از قرار دادن اولین قسمت بازی تاج و تخت، تلاش برای جلب توجه بیشتر به قسمت پایانی یا اختتامیه فصل 1 این بازی است که قرار است تاریخ 17 نوامبر برابر با 26 آبان برای تمام پلتفرمها قرار داده شود.

 

نکته جالب اینکه قسمت 6 این بازی با نام اژدهای یخی اولین قسمتی خواهد بود که توسعه دهندگان آن برای تمام پلتفرمهای موجود در بازار ارائه می کنند.

 

 

اگر ار هواخواهان سریال آن بوده اید بد نیست که بازی تاج و تخت را هم روی گوشی آندرویدی یا iOS خود تست کنید، بخصوص اینکه قسمت اول این باری برای دانلود رایگان است.

 

 

درست به مانند سایر بازیهای شرکت بازی سازی Telltale که تا به حال دیده ایم نحوه عملکرد شما، روند بازی را در ادامه کار شکل می دهد.

احساس خوب

 

بازی تاج و تخت..احساس خوب

2 نظر

  1. مریم (نا مشخص)مریم (نا مشخص)says:

    از گذاشتن این بازی ممنون

  2. babaky2jbabaky2jsays:

    عالیه این سریال