امکان خرید از eBay تکذیب شد

امکان خرید از eBay تکذیب شد

در حالی که شرکت پست، پیش از این اعلام کرده بود که به زودی امکان خرید از eBay، آمازون و علی بابا برای ایرانی‌ها ممکن می‌شود، حداقل یکی از این فروشگاه‌های اینترنتی، چنین موضوعی را تکذیب کرده است.


 حدودا ۴۰ روز پیش، مدیر عامل شرکت پست ادعا کرد که در حال مذاکره با چند فروشگاه اینترنتی خارجی است تا کاربران ایرانی بتوانند به طور مستقیم از آنها خرید کرده و محصول مورد نظرشان را از طریق شرکت پست تحویل بگیرند.

حسین مهری مدعی شده بود:با مشارکت بخش خصوصی بحث خرید اینترنتی از فروشگاه‌های خارجی ورود پیدا کردیم.  یک شرکت با eBay قرارداد بسته که امکان خرید مردم از این سایت فراهم می‌شود که  از مهرماه صورت خواهد گرفت. یک شرکت دیگر با آمازون و علی‌بابا قرارداد بسته که مردم ایران بتوانند از این سایت‌ها خرید کنند.

ما هم منتظر بودیم که با شروع مهرماه خبرهای بیشتری در این باره بشنویم. اما سبحان حسنوند، روزنامه‌نگار، از طریق حساب کاربری توییتر Ask eBay جویای چند و چون این ماجرا شده که در ادامه می‌توانید پاسخ eBay را مشاهده کنید:

eBay در این توییت گفته است:حتی اگر تحریم‌های ایالات متحده برای برخی کشورها برداشته شود، آنقدری ریسک در این کار وجود دارد که ما مانع استفاده آنها از eBay شویم.

پاسخ eBay صریح و روشن است و کاملا با ادعای مدیرعامل شرکت پست مبنی بر عقد قرارداد با این شرکت مغایرت دارد. به نظر می‌رسد eBay حتی در صورت لغو تحریم‌ها هم قصد ارائه سرویس  به ایران را ندارد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...