مجروح شدن دو جنگلبان بابل توسط قاچاقچیان چوب

مجروح شدن دو جنگلبان بابل توسط قاچاقچیان چوب

 

جمعه شب گذشته دو تن از نیروهای منابع طبیعی شهرستان بابل در جریان درگیری با قاچاقچیان چوب به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند.

فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران در این باره گفت: به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت شبانه گروهی از قاچاقچیان چوب در منطقه جوند بندپی شهرستان بابل، دو نفر از نیروهای یگان منابع طبیعی به کمین قاچاقچیان نشسته و پس از مدتی با یک خودروی نیسان وانت پر از چوب مواجه مواجه شدند.

جنگلبانان خودروی قاچاقچیان را متوقف نموده و بلافاصله به منظور جلوگیری از فرار متخلفین سوییچ خودروی نیسان را خارج نمودند.

در این هنگام متخلفین که سه نفر بودند به جنگلبانان حمله ور شده و آنها را با ضربات چوب و چماق بشدت مجروح نموده و با پای پیاده متواری شدند.

پس از فرار متخلفین یکی از جنگلبانان مجروح با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و مامورین نیروی انتظامی با حضور در صحنه، جنگلبانان را به بیمارستان منتقل نمودند.

از قاچاقچیان متخلف یک اتومبیل نیسان وانت حاوی مقدار زیادی چوب و یک اره موتوری در صحنه جرم بجا مانده بود.

یکی از جنگلبانان همچنان در بیمارستان بستری و تحت مداوا می باشد و نفر دوم پس از انجام مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شده است.

روز گذشته (یکشنبه) دو نفر از عاملین ضرب و شتم جنگلبانان توسط نیروهای انتظامی شناسایی و بازداشت شدند اما نفر سوم همچنان متواری است.

متهمین دستگیر شده که اعضای یک خانواده و پدر و پسر هستند پس از انجام بازجویی و تشکیل پرونده به جرم قاچاق چوب، درگیری و ضرب و جرح مامورین دولت حین انجام وظیفه به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...