در ازای اهدای اسپرم در چین آیفون 6S اپل هدیه داده می‌شود!

در ازای اهدای اسپرم در چین آیفون 6S اپل هدیه داده می‌شود!

مسئولان وزارت بهداشت چین، در راستای گردآوری بانک اسپرم غنی تصمیم گرفته‌اند زین پس به جای هدیه نقدی 30 دلاری، به کسانی که در سلامت کامل اقدام به انجام این کار کنند، آیفون 6S اپل هدیه دهند.

 

بانک اسپرم موسسه یا سازمانی است که اقدام به جمع آوری و نگهداری اسپرم انسان از اهداکنندگان نموده و آن را در اختیار زنانی که به هر دلیل برای بارداری نیاز به آن دارد، قرار می‌دهد. به این اسپرم اسپرم اهدایی و به فرایند انتقال آن به رحم یک زن لقاح مصنوعی گفته می‌شود. از نظر پزشکی تفاوتی میان بارداری از طریق اسپرم اهدایی و بارداری طبیعی وجود ندارد.

حال جالب است که بدانید این روش بارداری به قدری مورد توجه کشورهایی همچون چین که از جمعیت بالای خود به عنوان اهرم اقتصادی استفاده می کنند قرار گرفته که برای افرادی که در صحت کامل اقدام به اهدای اسپرم کنند جوایزی از جمله آیفون 6 اس اپل را در نظر گرفته اند!

به نظر می‌رسد موضوع به قدری جدیست که مسئولین چینی بدین منظور از طریق روزنامه‌های کثیرالانتشار فراخوان داده‌اند. جالب است بدانید که کمک هزینه ای که قرار است به افراد شرکت‌کننده در این طرح پرداخت شود حدود  5,000 یوان معادل 785 دلار امریکاست که در مواردی به 942 دلار نیز افزایش می‌یابد، این در حالیست که هر عدد آیفون 6 اس با ظرفیت ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی در چین با قیمت 649 دلار به فروش می‌رسد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...