توضیح در مورد تصویر / عامل کشتار پلنگ در کازرون ۴ سال قبل کشته شده

توضیح در مورد یک تصویر / عامل کشتار پلنگ در کازرون ۴ سال قبل کشته شده

طی روزهای اخیر تصویری از یک فرد مسلح به کلاشینکف در حالی که لاشه یک پلنگ را در دست گرفته است به سرعت در فضای مجازی دست به دست می شود.

مخاطبین و منتشر کنندگان این تصویر با درج جمله «انقدر این عکس را منتشر کنید تا این شخص شناسایی شود» از یکدیگر برای انتشار گسترده و شناسایی عامل کشتار پلنگ کمک می خواهند.

همچنین طی دو روز گذشته ده ها ایمیل حاوی این تصویر و درخواست برای پیگیری ماجرا به تحریریه این پایگاه خبری در رابطه ارسال شده است.

برخی رسانه ها نیز به این موضوع ورود پیدا کرده و طی تماس با مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست خواستار ارائه توضیح سازمان در این خصوص، شناسایی و بازداشت فرد متخلف شده اند.

 

به همین جهت و به منظور روشن شدن شدن موضوع، به اطلاع مخاطبین گرامی می رسانیم که تصویر مربوطه کاملا موثق و واقعی است و کشتار پلنگ توسط فردی که در تصویر مشخص است در ارتفاعات روستای بزن در بخش خشت از توابع شهرستان کازرون رخ داده است.

ولی این تصویر مربوط به ۴ سال قبل (سال ۱۳۹۰) بوده و کشتار پلنگ نیز توسط یکی از اشرار منطقه که در کوه مخفی شده بودند با شلیک اسلحه کلاشینکف صورت گرفته است.

پس از این حادثه نیروهای یگان محیط زیست کازرون عازم ارتفاعات منطقه شده و لاشه پوست کنده شده پلنگ را نیز کشف و عامل کشتار آن را نیز شناسایی می کنند.

فرد شروری که پلنگ را کشته و در تصویر نیز اسلحه جنگی بدست دارد مدتی پس از این حادثه در جریان درگیری خانوادگی در یک عروسی به ضرب بیش از ۲۰ گلوله کلاشینکف کشته شده است.

با مرگ این شرور، پرونده قضایی تشکیل شده جهت شکار غیرمجاز پلنگ نیز مختومه می گردد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...