از بازار شیطان شیراز تا رها شدن در آسمان

از بازار شیطان شیراز تا رها شدن در آسمان

در بازدید نیروهای یگان حفاظت محیط زیست فارس از بازار موسوم به ‘شیطان’ در شیراز ۲۴۰  پرنده از فروشندگان متخلف ضبط شد که از این تعداد ۲۱۰ پرنده قابلیت رهاسازی در طبیعت را دارند و در زیستگاه اصلی خود رها می شوند.


81713825-70085204
به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس ، حمزه ولوی مدیرکل این اداره افزود: این پرنده ها شامل ۱۴۶  سهره، ۴۱  مرغ مینا، ۱۶  بلبل خرما و ۳۷  طرقه است.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست فارس نیز گفت: نیروهای یگان این اداره کل همچنین ۱۷ قبضه اسلحه که سه قبضه آن غیرمجاز است در شهرستان های این استان کشف کردند .
مجتبی شکرانه به مواردی همچون کشف یک قبضه اسلحه، ۵۵ قطعه تیهو و سه قطعه قمری در شهرستان لار، یک قبضه سلاح و ۱۱ قطعه تیهو در شهرستان لامرد، یک قبضه سلاح در شهرستان داراب، یک قبضه سلاح غیرمجاز در شهرستان قیرو کارزین، یک قبضه سلاح ، سه قطعه کبک و یک کبوتر در شهرستان سپیدان و یک اسلحه غیرمجاز در شهرستان سروستان فارس اشاره کرد.
او از شهروندان و دوستداران طبیعت و حیات وحش درخواست کرد در صورت مشاهده خرید و فروش هرگونه پرنده مراتب را با شماره تلفن ۱۵۴۰ به اطلاع محیط بانان این اداره کل برسانند تا متخلفان فرصت آزار و اذیت و محبوس کردن این آفریده های الهی را نیابند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...