شارژر خورشیدی که آیفون را در 2 ساعت و نیم شارژ می کند

شارژر خورشیدی که آیفون را در 2 ساعت و نیم شارژ می کند

مطمئنا شما نیز با این طرز تفکر به شارژرهای خورشیدی می‌اندیشید که این تجهیزات جانبی بیشتر در تئوری حرف‌هایی برای گفتن داشته‌اند تا در عمل.

دستگاه‌های متداول به چهار برابر زمان بیشتر به‌منظور شارژ کامل از طریق این شارژرها در مقایسه با استفاده از شارژرهای دیواری معمولی نیاز دارند.

از سوی دیگر با توجه به کارایی این شارژرها به‌نظر می‌رسد مجبور باشید کل روز را در آفتاب و یا پارک بگذرانید تا نهایتا با استفاده از این شارژرها دستگاه شما شارژ شوند. علاوه بر این، بزرگ و جاگیر بودن این شارژرها نیز باعث خواهد شد اکثر کاربران قید استفاده از آن را بزنند.

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد این روند در حال تغییر بوده و اکنون یک شارژر جدید و قدرتمند به نام Solar Paper که باریک‌تر و سبک‌تر از آیفون 6 است در مرحله توسعه قرارگرفته است. این شارژر می‌تواند با همان سرعت شارژرهای معمولی گوشی شما را آماده به کار کند. پنل‌های خورشیدی استفاده شده در این شارژرها می‌توانند در قاب پشتی ویژه قرارگیرند و همان‌طور که شما به قدم زدن ادامه می‌دهید دستگاهتان را شارژ کنند. از نقطه نظر تئوری در صورتی که نور طبیعی کافی به این شارژر برسد مطمئنا بی‌نیاز از استفاده از شارژرهای معمولی خواهید شد.

SungUn Chang طراح و مدیرعامل شرکت Yolk سازنده این دستگاه می‌گوید:هدف ما کمک به افراد به‌منظور استفاده موثر و مفید از Solar Paper در زندگی روزمره با هدف بهره‌گیری از انرژی رایگان و بی‌نهایت خورشید است.

این شارژر تنها در مواردی قابل استفاده است که در آفتاب قرارگیرد. از سوی دیگر هیچ انرژی الکتریکی در آن ذخیره نمی‌شود اما سازگاری کاملی با باتری‌های همراهی که در بازار وجود دارند برقرار شده است. برخلاف دیگر شارژرهای خورشیدی، این شارژر هنگامی که هوا ابری شود به‌طور خودکار ریست خواهد شد اما در دیگر شارژرهای موجود در بازار شخصی باید به طور دستی در صورت نبود خورشید به ریست شارژر اقدام کند. این شارژر به‌طور آنی مقدار جریان تولید شده را نمایش می‌دهد تا از بودن در شرایط مناسب یا نیاز به جابجایی به‌منظور قرارگرفتن در منطقه‌ای با آفتاب بیشتر اطمینان حاصل کنید.

شارژر اصلی از دو پنل بهره می‌برد که می‌توانند در کنار یکدیگر آیفون 6 شما را در زمانی در حدود دوساعت و نیم شارژ کنند. در صورتی که نیاز به شارژی سریع‌تر و یا توان بیشتر به‌منظور شارژ کردن دستگاهی مانند تبلت دارید می‌توانید یک یا دو پنل دیگر به این دستگاه اضافه کنید. از نظر تئوری هیچ محدودیتی برای اضافه کردن این پنل‌ها و استفاده به‌منظور شارژر لپ‌تاپ وجود ندارد اما این افزایش تعداد پنل‌ها باعث نقض ایده استفاده از شارژری همراه با قابلیت جابجایی بالا خواهد شد.

چانگ در این‌باره می‌گوید:واقعا هیچ محدودیتی برای اضافه کردن تعداد پنل‌ها وجود ندارد اما از آنجایی که در حال حاضر تمرکز ما بر روی تولید شارژری مجهز به انرژی خورشیدی برای همه است، اندازه و وزن این دستگاه تولیدی از اهمیت زیادی برخوردار است.

با گذشت کمتر از دو هفته از قرارگرفتن این شارژر در کیک‌استارتر، تا کنون بیش از نیم میلیون دلار برای آن جمع آوری شده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...