اعتراض فعالان محیط زیست به استیون اسپیلبرگ

اعتراض فعالان محیط زیست به فیلمبرداری فیلم استیون اسپیلبرگ

شماری از فعالان حقوق حیوانات به فیلمبرداری فیلم جدید استیون اسپیلبرگ اعتراض کردند.به گزارش اینترنشنال اسکرین، فعالان حقوق حیوانات می‌گویند بیش از ۳۵ هزار نفر بیانیه‌ای را امضا کرده‌اند که از استیون اسپیلبرگ می‌خواهد تا فیلمبرداری فیلم جدیدش را که با اقتباس از اثری از رولد دال انجام می‌شود، در جزایر فارو نسازد.

این گروه خواستار این کار هستند تا به این ترتیب به شکار نهنگ‌ها در این جزایر اعتراض شده باشد. این افراد از دریم ورکز و والدن میدیا خواسته‌اند تا کار تولید این فیلم را که از ماه دیگر شروع می‌شود، در این منطقه متوقف کنند.

آنها با این کار به برنامه شکار سالانه نهنگ‌ها و به ویژه دولفین‌های پهلو سفید در جزایر آتلانتیک شمالی اعتراض می‌کنند. گروه «کِر ۲» در وب‌سایتش نوشته است: این پستانداران باهوش، مهربان و حساس نباید با چنین خشونتی بمیرند و خونشان آب‌ها را رنگین کند. این در حالی است که این حیوانات برای نیاز زندگی مردم فارو کشته نمی‌شوند چون مردم این جزیره هم از استاندارد زندگی اروپاییان برخوردارند و گوشت کافی هم برای تغذیه دارند.

برمبنای گزارش‌ها بیش از ۱۵۰ نهنگ پایلوت تنها در روز شکار ۶ ژوئن در آب‌های تحت کنترل دانمارک کشته شدند. فیلم «BFG» قرار است در سال ۲۰۱۶ در آمریکا اکران شود. دریم ورکز هنوز به این درخواست پاسخی نداده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...