تمامی کاربران توییتر می‌توانند پیام های متنی به یکدیگر ارسال کنند

توییتر یکی از بزرگترین محدودیت های خود را برداشت

 

از امروز تمامی کاربران توییتر می‌توانند پیام های متنی به یکدیگر ارسال کنند.

ارسال پیام متنی به کاربران توییتر یکی از دشوارترین کارهای ممکن است! برای ارسال پیام به یک کاربر توییتر باید آن کاربر شما را Follow یا دنبال کرده باشد و به همین دلیل امکان ارسال پیام به اغلب کاربران این شبکه اجتماعی وجود ندارد.

اما توییتر تصمیم گرفته که این قابلیت را برای کاربرانش آسان تر کند.

توییتر به تازگی گزینه ای را در اکانت کاربران فعال کرده که امکان دریافت پیام از سوی تمامی کاربران (دنبال کرده یا نکرده) وجود خواهد داشت. البته این گزینه به شکل پیش فرض غیرفعال است تا از ارسال پیام‌های تبلیغاتی و مزاحمت‌های رایج جلوگیری شود. علاوه بر این، توییتر دکمه مخصوص ارسال پیام را نیز برای نسخه‌های جدید iOS و اندروید اپلیکیشن خود پیشبینی کرده تا کاربران را به استفاده از این ویژگی ترغیب کند.

اولین تست ارسال پیام همگانی در توییتر به اکتبر دو سال پیش بازمی‌گردد، اما به فاصله یک ماه بعد و احتمالا به دلیل مشکلاتی که برای کاربران به وجود آورد، از توییتر حذف شد.

برنامه‌های پیام رسان مانند واتس‌اپ و فیس‌بوک مسنجر با سرعت بالایی در حال جذب کاربران شبکه‌های اجتماعی هستند و توییتر قصد ندارد در این مسیر رقابت را به آسانی واگذار کند. این شبکه اجتماعی مدتی پیش نیز امکان ارسال پیام برای گروه‌ها را فعال کرد تا فعالیت‌های گروهی و کنفرانس‌ها در داخل توییتر انجام شود.

ارسال پیام همگانی از امروز برای تمامی کاربران توییتر فعال خواهد شد.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...