در ۵۰۰۰۰۰ امضا برای نجات آرتورو شریک شوید!

غمگین‌ترین حیوان دنیا به کانادا می‌رود؟

 

در ۵۰۰۰۰۰ امضا برای نجات آرتورو شریک شوید!

 

تا این لحظه بیش از ۴۵۰۰۰۰ امضا برای کمک به آرتورو جمع شده است. برای رساندن امضاها به پانصد هزار:

 

اینجا را امضا کنید!

 

 

 

 

دیده بان حقوق حیوانات: ده‌ها هزار نفر با امضای توماری از مسئولان باغ وحشی در آرژانتین خواسته‌اند خرس قطبی‌ای که بسیاری او را «غمگین‌ترین حیوان جهان» می‌دانند، هر چه زودتر به کانادا منتقل شود.

به گزارش ایسنا، «خبرآنلاین» به نقل از بی‌بی‌سی گزارش داد: نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر با امضای این تومار اینترنتی نسبت به افسردگی «آرتورو»، خرس قطبی مقیم باغ وحش مندوزا ابراز نگرانی کرده‌اند.

برگزارکنندگان این کمپین می‌گویند آرتورو هم‌اکنون در یک محوطه بتونی نگهداری می‌شود؛ در شرایط آب و هوایی که گاه تا ۳۸ درجه سانتیگراد هم گرم می‌شود.

آنها با انتشار تصاویری از این خرس قطبی می‌گویند از چهره و رفتار او نمایان است که آرتورو افسرده و غمگین است.

آرتورو که ۲۹ سال دارد دیده شده که در امتداد دیوارهای قفس، بی‌انتها راه می‌رود و رفتارهایی از خود بروز می‌دهد که بسیاری آن را نشانی از افسردگی این خرس قطبی می‌دانند.

رئیس باغ وحش مندوزا گفته است با توجه به سن و سال آرتورو، نقل و انتقال او ممکن است برای سلامتی‌اش خطرناک باشد اما با وجود این، چند چهره برجسته حمایت‌کننده از انتقال آرتورو به کانادا، همچنان بر خواسته خود اصرار می‌ورزند.

همزمان گروه‌های مدافع حقوق حیوانات هم نسبت به سلامتی آرتورو ابراز نگرانی کرده‌اند.

این خرس قطبی، هم‌قفس و احتمالا تنها مونس خود، «پولوسا» را حدود سه سال پیش از دست داد و از آن زمان تنها زندگی می‌کند.

امضاکنندگان این تومار از کریستینا فرناندز، رئیس‌جمهوری آرژانتین خواسته‌اند که دستور دهد آرتورو به باغ وحشی در استان وینیپگ کانادا منتقل شود.

باغ وحش آسینی‌بویین در وینیپگ کانادا که به تازگی مرکز بین‌المللی حفاظت از خرس‌های قطبی را راه‌اندازی کرده است اعلام کرده آماده پذیرش آرتورو است.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...