ضرب و شتم رئیس اداره محیط زیست خرمدره توسط شکارچیان غیرمجاز

ضرب و شتم رئیس اداره محیط زیست خرمدره توسط شکارچیان غیرمجاز

 

 

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: متاسفانه در تاریخ ۹۳/۰۱/۱۱ رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرمدره در استان زنجان مورد حمله و ضرب و شتم گروهی از شکارچیان غیرمجاز قرار گرفته و به شدت آسیب دیده است.

روز یازدهم فروردین زمانی که نادر مقدم رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرمدره مشغول گشت زنی و کنترل بنرهای نصب شده در سطح شهر خرمدره مربوط به روز طبیعت بوده است، پس از دریافت گزارشی مبنی بر حضور گروهی از شکارچیان غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع خراساملو بلافاصله عازم منطقه می شود

نادر مقدم که سریعتر از محیط بانان به محل می رسد با ۳ نفر شکارچی که اقدام به شکار غیرمجاز ۲ عدد اردک وحشی نموده بودند مواجه شده و جهت برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل می شود.

زمانیکه رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرمدره مشغول بازرسی از متخلفین بوده است یکی از شکارچیان از پشت با قنداق اسلحه ضربه ای را به سر وی وارد کرده و نفر دوم با ضربات مشت به صورت او می کوبد.

پس از حالت بیهوشی زمین خوردن، متخلفین با قنداق اسلحه به بدن و پای وی ضرباتی را وارد آورده و از محل متواری می شوند.

با حضور سایر محیط بانان و مامورین کلانتری ۱۱ خرمدره نادر مقدم به بیمارستان بوعلی سینا خرمدره منتقل شده و به دلیل شدت جراحات وارده و علائم مشکوک به ضربه مغزی (حالت تهوع و …) تحت مراقبت های پزشکی قرار میگیرد.

نادر مقدم از ناحیه چشم راست، سمت چپ صورت و سر دچار آسیب دیدگی و از ناحیه مچ و زانوی پای راست دچار خونریزی داخلی و پارگی تاندون شده است و پای راست وی هم اکنون در گچ می باشد.

عاملین ضرب و شتم رئیس اداره محیط زیست شهرستان خرمدره به نام های رضا.ن ، علی.ن و حمید.ک از اهالی شهر خرمدره و از متخلفین سابقه دار بوده و در حال حاضر متواری می باشند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...