دریاچه مخوف

معمولا در کنار هر دریاچه و محلی که آب وجود داشته باشد حیات وحش پرندگان مختلف نیز وجود دارد و گونه های مختلف از پرندگان موجودات در کنار دریاچه جمع می شوند.

برخی از دریاچه های تنها به خاطر موجوداتشان معروف هستند زیرا محیطی زیبا را به وجود می آورند اما دریاچه ای هم در دنیا وجود دارد که جوش بیشتر ترسناک است تا آنکه زیبا و خانوادگی باشد.

دریاچه "ناترون" در شمال تانزانیا دریاچه ای است که بسیاری از آن ترس دارند زیرا در اطراف این دریاچه به راحتی می توان پرنده های را پیدا کرد که بر اثر مواد درون آب دریاچه به مجسمه تبدیل شده اند. این دریاچه به عنوان یکی از مخوف ترین نقاط تانزانیا شناخته می شود.

این دریاچه از خاکسترهای آتش فشانی پر شده است و مواد تشکیل دهنده آن همان موادی است که مصری ها برای مومیایی کردن از آن استفاده می کردند. این دریاچه دارای قلیایی بالایی است که pH  آن به 9 تا 10.5 میرسد.

 

آب این دریاچه گاهی اوقات تا 60 درجه سانتی گراد بالا می رود و زندگی کردن در آن برای هر موجودی می توان سخت و کشنده باشد همچنین قلیایی بودن آن باعث می شود تا هر موجودی خیلی سریع تبدیل به مجسمه شود.

در اطراف دریاچه به راحتی می توان موجودات یا پرندگانی را مشاهده کرد که خشک شده و تبدیل به مجسمه شده اند. آب این دریاچه با این میزان قلیایی بیشتر شبیه به آمونیاک می ماند. آب دریاچه ناترون خیلی سریع بدن پرندگان را سوزانده و آن ها را مومیایی می کند.

 

به تازگی عکاسی به نام "نیک برنت" از این منطقه دیدن کرده است و عکس های جالبی از آن گرفته است. او در خاطرات خود گفته است آب این دریاچه به قدری وحشتناک است که فیلم دوربین را نیز به راحتی و در چند ثانیه نابود میکند.

دیدن تصاویر مخوف در ادامه مطلب

1 نظر

  1. فیض الهیفیض الهیsays:

    خیلی تاثر برانگیز هست جایی مثل این رو فقط توی کابوس یا فیلمهای وحشتناک میشه دید خیلی جالب بود

    • مدیر سایتfeelgood .(feelgood25) :

      بله..... واقعا مثل فیلمهای وحشتناک میمونه.....