۳۰ ضربه شلاق و ۹۱ روز زندان

۳۰ ضربه شلاق و ۹۱ روز زندان غیر قابل خرید جریمه شکارچی سفید کوه

 

دیده بان حقوق حیوانات: مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش کشور از صدور رای نهایی مبنی بر ۹۱ روز زندان و ۳۰ ضربه شلاق غیر قابل خرید برای شکارچی سابقه دار منطقه سفید کوه لرستان خبر داد.

کیوان هوشمند در گفتگو با خبر نگار مهر با بیان این مطلب افزود: حدود ۱۰ روز قبل به دنبال گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر شکار یک راس کل وحشی توسط یکی از شکارچیان سابقه دار در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد، نیروهای یگان محیط زیست لرستان پس از اخذ حکم قضایی ورود به منزل به بازرسی از محل زندگی متخلف پرداختند.

 

به گفته وی بر اساس مستندات اداره کل محیط زیست لرستان در جریان این بازرسی گوشت و لاشه تاکسیدرمی شده کل وحشی کشف و ضبط و متهم به همراه لاشه شکار و مستندات به مقامات قضایی معرفی شد.

هوشمند اظهار داشت: پرونده متخلف به همراه لاشه و مستندات جهت رسیدگی به شعبه ۱۰۱ دادگاه انقلاب اسلامی خرم آباد به ریاست قاضی فرج اله امرایی ارجاع شد.

مدیر دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران تصریح کرد: با توجه به سوابق متعدد این شکارچی غیرمجاز، متهم با حکم قاطع قاضی فرج اله امرایی ریاست شعبه ۱۰۱ دادگاه انقلاب اسلامی خرم آباد به تحمل ۹۱ روز زندان و ۳۰ ضربه شلاق بصورت غیر علنی محکوم شد.

وی افزود: مسئولان محیط زیست لرستان احکام صادره را غیرقابل خرید و تبدیلعنوان کرده و برای این شکارچی سابقه دار علاوه بر تحمل ۹۱ روز حبس، حکم ۳۰ ضربه شلاق بصورت غیرعلنی و در محل دادگستری خرم آباد اجرا خواهد شد که این نشان دهنده  همکاری قوه قضاییه با محیط زیست در صدور احکام بازدارنده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...