برنامه آموزشی مهربانی با حیوانات در خانه کودک کوروش

برنامه آموزشی مهربانی با حیوانات در خانه کودک کوروش

لحظات زیبایی که ما از تجربه هامون توی این  کار بدست میاریم با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست. اون لحظه هایی که  دوستای کوچولومون با خنده و عشق به فرشته های مهربونمون نگاه میکنن و اونارو نوازش میکنن دیگه خستگی برامون هیچ معنایی نداره.

تجربه قشنگ ما این دفعه در خانه کودک کوروش رقم خورد. از لحظه ای که وارد اونجا شدیم انرژی و شادی عجیبی همه مارو به وجد آورده بود، باز هم چندین چشم کوچولوی مشتاق به ما زل زده بودن تا کلی راز برا قهرمان شدن حیوونا رو ازمون یاد بگیرن، ما هم با اشتیاق زیاد رازهامونو باهاشون درمیان گذاشتیم.

نوبت که رسید به قشنگترین  بخش ماجرا و مهمونای عزیز و مهربونمون، از شیرو کوچولوی خوشگل که عاشق بچه ها شده بود شروع کردیم، شیرو و دوستای کوچولومون اینقدر از دیدن هم هیجان زده شده بودن که با خنده های بلند و دنبال شیرو  دویدن شادی بیشتری به هممون بخشیده بودن، بعد نوبت به لاکی و لوکی لاک پشتای خوشگلی که پیشمون بودن رسید، بچه ها با علاقه و توجه زیاد به کاهو خوردن لاکی و آروم آروم راه رفتن لوکی خیره شده بودن و همزمان کلی چیزای جدید یاد گرفتن.

 

 

بعد از یک ساعت فراموش نشدنی که با دوستای مهربونی که پیدا کردیم گذروندیم، نوبت به دادن کارتایی رسید که بچه ها از لحظه اول بیصبرانه منتظرش بودن، وقتی هر کدوم کارت همیاریشونو از ما میگرفتن با افتخار اونو بالا میگرفتن و با شادی میگفتن حالا کیو باید نجات بدیم؟ و ما با خنده براشون میگفتیم که باید خیلی مواظب دوستای کوچولوی توی خیابون باشن.

مثل همه تجربه هامون، این آشنایی پر افتخارو با یک عکس یادگاری به خاطرمون سپردیم و با خنده و  صدای شادی دوستای جدیدمون که ما رو بدرقه میکردن اونجارو ترک کردیم ...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...