کشتار بیرحمانه بز وحشی آبستن در پارک ملی دنا

کشتار بیرحمانه بز وحشی آبستن در پارک ملی دنا

عصر روز دوشنبه ۹۵/۱/۳۰ به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود گروهی از شکارچیان متخلف به پارک ملی دنا، نیروهای یگان محیط زیست این پارک عازم منطقه مورد نظر شدند.

رییس پارک ملی دنا در این باره گفت: محیط بانان در جریان کنترل مسیرهای ورودی و خروجی منطقه، سه نفر از شکارچیان سابقه دار را در حاشیه پارک مشاهده نموده و آنان را مورد بازرسی قرار دادند اما شکارچیان، اسلحه و یا مدرک جرمی دال بر شکار غیرمجاز به همراه نداشتند، بنابراین محیط بانان آنان را رها نموده و به مسیر ماموریت خود ادامه دادند.

 

نجفعلی رجب زاده اظهار داشت: محیط بانان در ادامه پایش و جست و جوی منطقه لاشه یک بز وحشی را مشاهده نمودند که به تازگی شکار شده و پوست آن نیز کنده شده بود.

 

شکارچیان متخلف که متوجه حضور مامورین شده بودند کمی قبل از رسیدن محیط بانان لاشه شکار را رها کرده و از منطقه خارج شده بودند.

محیط بانان در بررسی لاشه شکار متوجه شدند که متاسفانه بز وحشی، آبستن بوده و دو بزغاله در رحم داشته است.

اگر چه شکارچیان متخلف لحظاتی قبل از حضور مامورین لاشه شکار را رها کرده و گریخته بودند اما محیط بانان با کمک همیاران و مخبرین محلی هویت متخلفین را که همان سه نفری بودند که مامورین مورد بازرسی قرار داده بودند، شناسایی نمودند.

عاملین کشتار بز وحشی آبستن سه تن از شکارچیان متخلف و بی رحم منطقه هستند که هر سه نفر سابقه دستگیری و محکومیت در این زمینه را دارند.

با شکایت اداره محیط زیست پارک ملی دنا پرونده ای در این رابطه در مراجع قضایی تشکیل و متخلفین طی روزهای آینده به دادسرا احضار خواهند شد.

 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...