حل مشکل خرو پف با Silent Partner

حل مشکل خرو پف با Silent Partner

داشتن شریکی که در حین خواب خروپف می کند می تواند منجر به اذیت بسیاری از افراد گردد. این روز ها روش های متعددی برای برطرف کردن این مشکل ایجاد شده اند.

 


  داشتن شریکی که در حین خواب خروپف می کند می تواند منجر به اذیت بسیاری از افراد گردد. این روز ها روش های متعددی برای برطرف کردن این مشکل ایجاد شده اند.
Silent Partner از روش متفاوتی برای از بین بردن خر و پف استفاده می کند. این محصول خروپف را درمان نمی کند بلکه با صدای ناشی از آن مقابله می کند.

 

Silent Partner از روند تداخل صوتی بهره مند گشته است. در علم فیزیک قانونی وجود دارد که طی آن امواج می توانند یکدیگر را خنثی کنند و در این صورت هیچگونه صدایی شنیده نمی شود. در عمل، این دستگاه جدید فرکانس و شدت صدا را ارزیابی کرده و نویز خنثی کننده ای ایجاد می کند.

 

این شرکت اعلام کرده است که افراد با استفاده از Silent Partner می توانند تمام امواج و ریزموج های صوتی را متوقف کنند و در نتیجه افراد دیگر نیز می توانند به راحتی از خواب خود لذت ببرند. این دستگاه قادر است از فاصله 20 سانتی متر نیز عمل کند.

 

صدای منتشر شده از این دستگاه آکوستیک می باشد بنابراین هیچگونه ارتعاشی ایجاد نمی کند. علاوه بر این Silent Partner از مکانیسم ایزولاسیون برخوردار گردیده است که طی آن صدای منتشر شده هیچگونه ارتعاشی را بر روی صورت فرد استفاده کننده نیز اعمال نمی کند.

 

این دستگاه از چسب های پزشکی بدون خاصیت آلرژی استفاده می کند بنابراین افراد می توانند به راحتی آن را در هنگام خواب بر روی بینی خود قرار دهند. هر بسته حاوی 14 چسب می باشد و هر یک از آنها را می توان به مدت یک ماه استفاده کرد.

 

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری قابل شارژ تامین می شود که با هر بار شارژ قادر است تا صبح تمام صداها را متوقف کند. این باتری از طریق کابل mini-USB قابل شارژ می باشد.

 

Silent Partner در حال حاضر برای کسب سرمایه تلاش می کند و قیمت آن 59 دلار می باشد. این محصول قرار است از نوامبر سال 2016 فروش رسمی خود را آغاز کند.

 

 

1 نظر

  1. iransmspaneliransmspanelsays:

    فروش ویژه پنل های پیامک با قابلیت ارسال به شهر و استان - جنسیت - سن و سال http://iransmspanel.ir اعطای نمایندگی پنل های پیامک 66090292 - 021 فروش پنل های اس ام اس با پایین ترین تعرفه در کشور از سال 1386 تا امروز ! با بیش از 960 نماینده فعال در سراسر ایران پنل های اس ام اس مناسب انتخابات http://iransmspanel.ir تلفن دفتر فروش از ساعت 9 صبح تا 15 عصر : 66090292 - 66090686 - 021 پنل های پیام کوتاه ، برای ارسال اس ام اس های تبلیغاتی شما تلفن : 66090292 - 66090686 - 021 سایر خدمات ما با قابلیت اعطای نمایندگی به شما : --------------------- سامانه تخصصی دفاتر بیمه http://bimesms.ir --------------------- پنل رایگان اس ام اس برای شما http://iranbulk.ir -----------