بروز رسانی جدید برای وایبر

بروز رسانی جدید برای وایبر

بروز رسانی وایبر.وبلاگ احساس خوب

 

اپلیکیشن پیام رسان وایبر به تازگی بروزرسانی شده و قابلیت های جذابی را به کاربران ارایه کرده است. یکی از جذاب ترین قابلیت های اضافه شده به این اپلیکیشن، قابلیت حذف پیام های ارسال شده از هر دستگاهی و حتی گوشی دریافت کننده پیام است.

 

قابلیت جدیدی در آخرین نسخه بروزرسانی شده وایبر به کاربران اجازه می دهد تا پیام های ارسال شده را از گوشی سایرین پاک کنند. این بدان معنی ست که از این به بعد اگر پیامی را اشتباه ارسال کردید و به سرعت از ارسال آن پشیمان شدید، دیگر نیازی به نگرانی نیست. اکنون کاربران می توان پیام های ارسال شده خود را از هر دستگاهی که آن را دریافت کرده است پاک کنند و طوری رفتار کنند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. این بروزرسانی وایبر را به نسخه 5.6.5 ارتقاء داده است.

 

وایبر هنوز به محبوبیت واتس اپ نرسیده و نمی تواند با آن رقابت کند اما کاربران زیادی عضو وایبر هستند و نسخه های iOS و اندرویدی آن نیز موجود است. در این سرویس کاربران می توانند مانند یک مسنجر، پیام ارسال کنند، تماس صوتی برقرار کنند و به چت کردن با یکدیگر بپردازند. هر دو نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن به نسخه جدید ارتقاء پیدا کرده اند و قابلیت حذف پیام ها را نیز در خود جای داده اند.

 

به علاوه قابلیت حذف پیام ها، هر دو نسخه این اپلیکیشن اکنون قادر هستند فایل های مختلف را ضمیمه و ارسال کنند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا مستندات، ارایه ها و هر فایل دیگری را به صورت مستقیم از داخل وایبر به اشتراک بگذارند. دو قابلیت جدید نیز به صورت اختصاصی برای کاربران iOS 9 به وایبر افزوده شده است. این دو قابلیت شامل نوتیفیکیشن های تعاملی و قابلیت پیدا کردن مخاطبین و مکالمات از طریق Spotlight Search است که اولین قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به باز کردن وایبر، به پیام ها پاسخ دهند. همچنین کاربران iOS می توانند عکس ها و ویدیوهای خود را از طریق iCloud برای سایرین ارسال کنند. این نسخه بروزرسانی شده هم اکنون در اپ استورهای هر دو پلتفرم قابل دانلود است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...