مرد دو متری که توله سگی را گاز گرفت

مرد دو متری که توله سگی را گاز گرفت

این بار رسانه‌ها از سگی که مردی را گاز گرفت سخن نمی‌گویند، بلکه سخن از مردی است که سگی را گاز گرفته است. اگر چه این خبر به نظر خنده‌دار می‌آید، اما برای «کوجو»ی کوچک این موضوع اصلاً مضحک نبود.

«فرارو» به نقل از دویچه‌وله در ادامه نوشت: در ایالت فلوریدای آمریکا، مردی که سگ مادرش را گاز گرفته است به حیوان‌آزاری متهم و محکوم شناخته شد.

 

به گزارش روزنامه «پالم بیچ پست»، این مرد ۳۷ ساله اینک به احتمال با دست‌کم یک سال زندان و پرداخت جریمه نقدی روبروست. مادر او درخواست کرده که پسرش مجبور به گذراندن دوره‌ «ضد خشونت‌وزری» شود.

 

متهم که دو متر و سه‌سانتی‌متر قد دارد و وزنش هم ۱۷۰ کیلوگرم است به این سگ پاکوتاه به نام «کوجو» چنان حمله‌ور شد و او را گاز گرفت که یکی از چشمان سگ از حدقه بیرون آمد.

 

چشم سگ را دوباره به جای اول بازگرداندند، اما حیوان دیگر نمی‌تواند ببیند. دامپزشک معالج او گفت، جراحات سگ آن‌چنان است که انسان تصور می‌کند او در تصادف با اتومبیل به این حال افتاده یا این که مورد حمله سگی دیگر قرار گرفته است.

 

متهم می‌گوید، سگ ابتدا او را گاز گرفت. اما دادگاه این ادعا را غیرمعتبر دانسته و آن را رد کرده است. مادر متهم می‌گوید، پسرش در زمان ارتکاب جرم مست بوده است.

مادر – که صاحب سگ است – می‌گوید که متهم تلاش کرد کوجو را تحریک کند تا سگ، او را گاز بگیرد. وقتی حیوان به این تحریک واکنش نشان نداد، مرد خود سگ را گاز گرفت

مرد دو متری که توله سگی را گاز گرفت

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...