اجرای برنامه آموزشی آشنایی با حیوانات در مهد کودک بادبادک

اجرای برنامه آموزشی آشنایی با حیوانات در مهد کودک بادبادک

 

این بار تجربه قشنگمون در مهدکودک بادبادک رقم خورد و چه عالی که این دفعه  همراهی با دوستان کوچولومون رو در حیاط با صفا و قشنگ مهد داشتیم. در هوای خنک صبحگاهی پاییزی ذوقمون برای چیزایی که میخواستیم به این کوچولوهای دوست داشتنی یاد بدیم دو برابر شده بود. دوستان کوچک ما همونطور که انتظار داشتیم آروم و مشتاق کنار ما نشسته بودن تا ما راز پلیس حیوونا شدن رو بهشون یاد بدیم.

 


ما هم با علاقه و میل زیاد همه ی تجربه ها و چیزایی که بلد بودیم رو با اونا تقسیم کردیم. دوستان کوچولوی ما با دقت و ذوق به حرفامون گوش میدادن تا به قول خودشون هرچه زودتر یه پلیس واقعی بشن و بتونن به حیوونا کمک کنن جوریکه بعد از تموم شدن حرفامون مارو به گوشه حیاطشون بردن و گربه بینهایت زیبایی که کنار بچه های کوچولوش مشغول استراحت بود را نشونمون دادن و با افتخار گفتن حالا که ما پلیس حیوونا شدیم با دقت از گربه های حیاطمون مراقبت میکنیم. ما  هم بینهایت از این حس مسئولیت پذیری قشنگی که با حرفامون در بچه ها به وجود آورده بودیم خوشحال بودیم.

 

خوشحالی وذوق بچه ها با دیدن کاغذایی که پر از عکس حیوانات دوست داشتنی و غذاهایی بود که می تونستن بهشون بدن و باید رنگ می کردند بیشتر شد و بعد از گرفتن برگه ها همه ی مداد رنگیاشونو وسط زیر انداز پهن کردن و شروع کردن به رنگ کردن ...

و طبق روال همیشه نوبت رسید به بخش هیجان انگیز پخش کارتهای هواداری انجمن حمایت از حیوانات و ماسکایی که براشون آورده بودیم. هرکدوم از بچه ها با ذوق و شوق از حیوون مورد علاقشون برامون میگفتن و ما هم ماسک همون حیوون رو به بهشون  میدادیم و حسابی سورپرایزشون میکردیم.

مثل همیشه داستان ما با یک عکس یادگاری تموم میشه ... عکس قشنگی که با دوستای کوچولومون توی حیاط قشنگ و سرسبزشون قاب بست و در آخر ما رو با یک خاطره ی خوب دیگه راهی کرد ...


با سپاس و قدردانی از سرکار خانمها: شمین فیروزبخت٬ پرستو فرومند٬ اکرم بروجردی جهت اجرای برنامه و همچنین یاس فرجاد عزیز برای سازماندهی و مدیریت تیم آموزشی.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...