رایتل دو بسته‌ی اینترنت جدید معرفی کرد

رایتل دو بسته‌ی اینترنت جدید معرفی کرد

 

در ادامه ارائه‌ی بسته‌های اینترنت جدید برای مشترکین پرمصرف رایتل، این اپراتور دو بسته جدید دیگر را معرفی و عرضه کرد.

براساس این گزارش، بسته‌های مذکور تنها برای سیم کارت دیتای رایتل قابل فعال‌سازی است.

رایتل در یکی از بسته‌ها رایتل امکان استفاده از ۷ گیگابایت اینترنت به همراه ۷ گیگابایت هدیه در ساعات افت مصرف را با پرداخت ۲۸ هزار تومان و به صورت ۳۰ روزه فراهم آورده است.

در بسته‌ی دوم مشترکینی که نیاز به حجم ترافیک بیشتری در طول ماه دارند می‌توانند از ۱۲ گیگابایت اینترنت به همراه ۱۲ گیگابایت هدیه در ساعات افت مصرف با پرداخت ۴۰ هزار تومان بهره‌مند شوند.

رایتل هفته‌ی گذشته و پس از وعده‌ی مدیرعامل خود مبنی بر کاهش قیمت‌ها اقدام به ارائه‌ی بسته ۱۵ هزار تومانی با ۳ گیگابایت به همراه ۳ گیگابایت هدیه در ساعات افت مصرف و برای تمامی سیم‌کارت‌های خود کرد.

گفتنی است علاقه مندان به استفاده از بسته‌های جدید رایتل که تاکنون سیم‌کارت دیتا نداشته‌اند می‌توانند در فروش پاییزی رایتل، با خرید بسته‌های آغازین سیم کارت دیتا به همراه تخفیف در ارائه‌ی سیم‌کارت دیتا و مودم های همراه رایتل اقدام نمایند.

2 نظر

  1. adminadminsays:

    وبلاگتونو بدون هیچ هزینه ای به سایت تبدیل کنید... ماهیانه 10گیگ فضا و با کنترل پنل cpanelبا سرعت بالا همه اینا رایگانه باورت میشه؟ فقط کافیه وارد شید از لینک زیر وارد شی و به جمع 6 هزار نفریمون پیوندی www.vcp.maax.ir

  2. نماینده رسمی الکسا در ایراننماینده رسمی الکسا در ایرانsays:

    www.iAlexa.ir آیا از کمبود بازدید و بازدیدکننده سایت یا وبلاگتان رنج میبرید ؟ www.iAlexa.ir افزایش واقعی بازدید سایت و وبلاگ شما افزایش واقعی رنک الکسا افزایش واقعی رنک گوگل تضمینی + Enamad www.iAlexa.ir