برنامه آموزشی آشنایی با حیوانات در مهد کودک لبخند گلها

اجرای برنامه آموزشی آشنایی با حیوانات در مهد کودک لبخند گلها

این بار هم کمک بی دریغ دوستان عزیزمون باعث شد یک تجربه قشنگ دیگه داشته باشیم. این بار تجربه بی نظیرمون در مهدکودک لبخند گلها رقم خورد با کلی ایده های جدید و واکنشهای بامزه از طرف دوستای کوچولومون.
این دفعه تصمیم  گرفتیم از تصویرها و خلاقیت بچه ها  استفاده کنیم. شروع برنامه با آموزشهای همیشگی شروع شد. کلی چشمهای مشتاق کوچولو به ما زل زده بود تا بتونن یاد بگیرن که چطوری باید پلیس حیوانات بشن! ما هم با کمال میل و اشتیاق زیاد به این کوچولو های دوست داشتنی یاد دادیم که چطور به دوستای کوچولوشون باید کمک کنن و نزارن که کسی اونارو اذیت کنه. بعد از یک ربع آموزشهای لازم همه دوستای کوچولومون با افتخار زیاد خودشونو پلیس حیوانات میدونستن حتی چندتا از بچه هایی که قبل از شروع کار از حیوانات می ترسیدن هم این حس قشنگو داشتن.
قدم بعدی به کار گرفتن ایده های نو بود. ورقهایی با عکس رنگ نشده حیوانات و غذاهای مختلف که از قبل آماده شده بود رو به بچه ها دادیم و از اون ها خواستیم اول حیوانات رو رنگ کنن قدم بعدی نشون دادن غذاهایی که برای این دوستای کوچولو خوبه روی کاغذ بود و ازشون خواستیم که این غذاها رو رنگ کنن و غذاهایی که براشون بده رو خط قرمز  بکشن.

خوشبختانه بچه ها عاشق این ایده شده بودن و با علاقه ی زیاد کاغذهاشونو پر از رنگ کردن.

قدم بعدی که مهمترین قدم هم محسوب میشد به آشنایی بچه ها با یک بچه گربه ی کوچولو و یک گربه ای که متاسفانه دستش توی تصادف اسیب  دیده بود  منجرشد. بچه ها بینهایت از دیدن دست شکسته دوست کوچولومون ناراحت شدن و تصمیمشون برای محافظت از حیوونای بی دفاع  محکمتر شد.

در آخر هم مثل همیشه بچه ها کارتهای همیاریشون (که به اسم خودشون صادر شده بود) را همراه با ماسکهایی که براشون درست کرده بودیم را تحویل گرفتن و با یک عکس یادگاری ما رو بدرقه کردن.

مثل همیشه همکاری مدیریت و دوستان مهربون مهد کودک و اشتیاق بچه ها ما رو درادامه دادن راه مطمئن تر کرد و کلی دوستای جدید برای ادامه این مسیر بهمون اضافه شد.

انجمن حمایت از حیوانات از اعضای خوب تیم آموزشی انجمن که اجرای این برنامه را برعهده داشتن صمیمانه تشکر میکند:

سرکار خانمها: شمین فیروزبخت٬ پرستو فرومند٬ اکرم بروجردی و همچنین یاس فرجاد عزیز که سازماندهی و مدیریت اجرای برنامه را برعهده داشتند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...