سایت زنان و مردان خائن هک شد

سایت زنان و مردان خائن هک شد

 

هک شدن سایت مشهور دوستیابی که زنان و مردان غربی را به خیانت تشویق می کرد باعث افشای اطلاعات میلیون ها کاربر شده و حتی اقتصاد آمریکا را تحت تاثیر قرار داده است.

این روزها بسیاری از زن و شوهرها در آمریکا و کشورهای اروپایی در حال جستجوی اطلاعات هک شده و منتشر شده این سایت هستند تا متوجه شوند آیا همسرانشان به آنها خیانت کرده اند یا خیر. بسیاری از کاربران این سایت در شهرهای بزرگ آمریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه، استرالیا و ... زندگی می کنند.
این سایت هک شده حتی سیاستمداران غربی را دچار نگرانی کرده، زیرا مشخص شده نمایندگان مجالس قانون گذاری در بریتانیا و رژیم صهیونیستی از این سایت استفاده کرده اند. ایمیل های مورد استفاده برخی از این نمایندگان در میان اطلاعات هک شده قابل مشاهده بوده است. در کانادا نیز استفاده از این سایت در میان سیاستمداران بسیار گسترده بوده است.
در حالی که نیروهای امنیتی و پلیس در بسیاری از کشورها در حال تحقیق در این مورد هستند، به نظر می رسد هک شدن سایت یاد شده تاثر مخرب و فاجعه بار خود را بر روی زندگی میلیون ها نفر بر جای گذاشته و برخی وکلا پیش بینی کرده اند که شهریور ماه امسال برای آنها ماهی بسیار پردرآمد خواهد بود، زیرا این رسوایی باعث جدایی بسیاری از زوج های آمریکایی و اروپایی شده و کسب و کار آنها را پررونق خواهد کرد.
استیو میندل وکیل حوزه طلاق در لس انجلس در این مورد گفته است: به زودی تمامی این مسایل از حالت مخفی خارج می شود و سپتامبر امسال کریسمس وکلا خواهد بود.
اما ابعاد این رسوایی تنها محدود به مسائل خانوادگی و عاطفی نبوده و کارشناسان معتقدند افشای خیانت میلیون ها زن و مرد در آمریکا و اروپا به همسرانشان، اقتصاد این کشورها را هم به طور جدی تحت تاثیر قرار می دهد.

استدلال این کارشناسان مبتنی بر نابودی سرمایه انسانی است که با صرف هزینه و زمان فراوان به دست آمده است. به گفته آنها سرمایه تنها شامل ساختمان ها و زیرساخت ها نیست و روابط ارزشمند انسانی را هم دربر می گیرد.
طلاق در تمامی جوامع انسانی پدیده ای پرهزینه از نظر احساسی و مالی است و مستلزم پرداخت هزینه های کلان به وکلا، تغییر محل زندگی و احتمالا کار و صرف هزینه های جدید به همین علت است. تمامی این مسائل در شرایط نه چندان مساعد اقتصادی غرب فشار زیادی به افراد وارد آورده و از خلاقیت و بهره وری آنها خواهد کاست و لذا کل یک کشور از این مساله دچار ضرر و زیان خواهد شد.
بررسی ها نشان می دهد 32 میلیون نفر در این سایت اصالتا کانادایی و زیرشاخه ها و سایت های مختلف وابسته به آن عضویت داشته اند. تمهیدات امنیتی این سایت بسیار ضعیف بوده و برای تکمیل ثبت نام در آن حتی ایمیلی برای تایید هویت کاربر ثبت نام کننده برای وی ارسال نمی شد. لذا این احتمال هم وجود دارد که برخی کاربران برای شیطنت یا آزار افراد از ایمیل هایی با اسم و نام خانوادگی دیگران استفاده کرده باشند.
یک کارشناس معتقد است حتی اگر تنها 10 میلیون نفر از کل 32 میلیون نفر اعضای این سایت را مردان آمریکایی تشکیل دهند باز هم با رقم بسیار بالایی مواجه خواهیم بود، زیرا در کل آمریکا تنها 65 میلیون مرد متاهل و ازدواج کرده وجود دارد و بنابراین می توان نتیجه گرفت که 15 درصد از مردان متاهل امریکایی از طریق سایت هک شده در حال خیانت به همسرانشان بوده اند.
این کارشناس می افزاید حتی اگر تنها نیمی از این افراد یعنی 5 میلیون نفر بر مبنای ایمیل یا شماره کارت اعتباری خود به راحتی قابل شناسایی باشند یعنی 5 میلیون ازدواج در آمریکا در معرض خطر است و حتی اگر نیمی از زنان این افراد برای طلاق فرایند حقوقی مربوطه را آغاز کنند آمار فروپاشی خانواده ها در ایالات متحده رشد تصاعدی خواهد داشت و شرایط کاری و اقتصادی جدید این افراد فشارهای تازه ای را به جامعه آمریکا تحمیل خواهد کرد. در حال حاضر سالانه در آمریکا یک میلیون طلاق ثبت می شود و هک شدن سایت مروج خیانت به راحتی می تواند این آمار را دو برابر کند.
اگر هر طلاق 5000 دلار هزینه در بر داشته باشد شاهد تحمیل میلیاردها دلار هزینه جدید به خانواده های از هم پاشیده امریکایی خواهیم بود و نیاز این افراد به مسکن تازه هم به طور ناگهانی به بازار تحمیل می شود و لذا در کوتاه مدت قابل تامین نبوده و مشکلات جدیدی از جمله گرانی اجازه بها به وجود خواهد آورد.
از جنبه انسانی هم طلاق باعث کاهش خلاقیت، دلسردی، حواس پرتی و بهره وری شده و افراد را مجبور به صرف وقت اضافه برای خرید و اجاره منزل و خودرو و مشاوره با وکیل خواهد کرد و این در حالی است که درآمد این افراد تغییری نداشته است و لذا این افراد باید از دیگر هزینه های خود برای تفریح، مسافرت، آموزش، تغذیه و... بکاهند. نتیجه این وضعیت کاهش رونق اقتصادی بخش های مختلف خواهد بود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...