ویندوز 10 ممکن است از نصب بازی‌های کرک شده جلوگیری کند!

ویندوز 10 ممکن است از نصب بازی‌های کرک شده جلوگیری کند!

 

آن توافقنامه‌ای که پیش از نصب هر نرم‌افزار و یا سیستم‌عاملی نخوانده قبول می‌کنید و I Agree را انتخاب می‌کنید ممکن است سرانجام در ویندوز 10 برایتان دردسرساز شود!

ظاهراً مایکروسافت می‌تواند از این پس از اجرای بازی‌های تقلبی و کرک شده توسط کاربران جلوگیری کند.

 توافقنامه بلندبالایی که با نصب هر برنامه‌ای آن را نخوانده قبول می‌کنید ممکن است گاهی حاوی نکات ریز و مهمی باشد همان‌طور که مایکروسافت یک بند جالب را در توافقنامه ویندوز 10 گنجانده است:ما اجازه داریم به صورت خودکار نسخه نرم‌افزارهای شما را بررسی کرده و آپدیت‌های نرم‌افزار و یا تغییرات تنظیمات را دانلود کنیم.

این مورد شامل جلوگیری از دسترسی به سرویس‌ها، بازی‌های تقلبی و یا استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های جانبی می‌شود.

با وجود این‌که هنوز گزارشی مبنی بر عدم اجرای نرم‌افزارها یا بازی‌های کرک شده به دلیل ویندوز 10 دریافت نشده است اما باید خودتان را آماده کنید که در صورت تغییر نظر مایکروسافت با بازی‌های چندهزار تومانی بازار خداحافظی کنید. هرچند به صورت کلی توصیه نمی‌شود با کرک کردن نرم‌افزارها و بازی‌ها حقوق تیم‌های برنامه‌نویسی و توسعه‌دهندگان را زیر پا بگذارید اما برخی ادعا می‌کنند امکان خرید قانونی آن‌ها وجود نداشته و یا با نرخ برابری ارز کنونی تهیه قانونی نرم‌افزارهای مورد نیاز عملاً غیرممکن است.

به هر حال اگر در آینده با چنین مشکلی روبرو شدید قبل از خشمگین شدن بدانید که خودتان اجازه‌نامه مایکروسافت را امضا کرده‌اید و به صورت قانونی حق سرک کشیدن ویندوز در نرم‌افزارها را فراهم کرده‌اید.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...