سه بسته جدید اینترنت ایرانسل

سه بسته جدید اینترنت ایرانسل

 

ایرانسل از عرضه سه بسته اینترنت همراه جدید هفتگی، ماهیانه و سه ماهه مقرون به صرفه و قابل استفاده در تمامی شبکه های نسل دو (GPRS و EDGE)، نسل سه (3G) و نسل چهار (4G/LTE) بدون محدودیت سرعت خبر داد.

بسته جدید هفتگی اینترنت همراه ایرانسل شامل یک گیگابایت ترافیک اینترنت قابل استفاده در تمامی ساعات به همراه یک گیگابایت ترافیک قابل استفاده در بازه زمانی ساعت 2 تا 14 با قیمت 8 هزار تومان به مشترکان سیمکارت های ایرانسل عرضه شده است. این بسته با شماره گیری کددستوری #4*2*5*555* فعال می‌شود.

مشترکان ایرانسل می‌توانند بسته مقرون به صرفه اینترنت همراه ماهانه 3 گیگابایتی جدید این اپراتور تلفن همراه کشور را با قیمت 13هزار تومان از طریق کددستوری #5*3*5*555* و بسته اینترنت همراه 30 گیگابایتی ایرانسل با اعتبار زمانی 6 ماهه را با قیمت 60هزار تومان، از طریق شماره‌گیری کددستوری #1*4*5*555* انتخاب و فعال نمایند.

بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل بعنوان متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین سبد تعرفه اینترنت همراه کشور، بدون محدودیت در سرعت و فناوری در تمامی شبکه های نسل ۲ (GPRS/EDGE)، نسل سه (3G) و نسل چهار (4G/LTE) ایرانسل قابل استفاده هستند. این بسته‌ها با شماره‌گیری کد دستوری #۵*۵۵۵* قابل فعال‌سازی هستند.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...