با این وبسایت ها به صدای طبیعت گوش دهید..2

با این وبسایت ها به صدای طبیعت گوش دهید..2

اگر قصد دارید کمی خود را از هیاهو و مشغله‌ی زندگی خود رها کنید، توصیه می‌شود حتماً به وبسایت‌هایی که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم مراجعه کنید. این وبسایت‌ها حاوی صداهای طبیعت و نویز سفید است که گوش‌دادن به آن‌ها آرامش بسیاری را به انسان القاء می‌کند.

 

3. افزونه‌ی Noisli گوگل کروم

با دو وبسایتی که معرفی شد به صداهای مختلف طبیعت دسترسی پیدا کردید؛ اما این صداها در قالب یک افزونه‌ نیز عرضه می‌شوند. Noisli افزونه‌ای برای مرورگر کروم است که منتخبی از صداهای منحصر به فرد طبیعت را در خود جای داده است؛ در این افزونه دیگر نیازی به باز نگه داشتن یک تب مرورگر برای پخش صداهای طبیعت نیست.

در افزونه‌ی Noisli قابلیت ترکیب صداها و پخش از طریق نوار اکستشن‌ها فراهم شده است. همچنین تایمری در آن تعبیه شده که به راحتی می‌توانید زمان پخش صداهای مورد علاقه‌ی خود را تنظیم کنید. اگر از مرورگر کروم استفاده نمی‌کنید تنها کافیست به وب‌سایت Noisli مراجعه کنید تا به صداهای مختلف طبیعت دسترسی داشته باشید.

4. وب‌سایت و اپلیکیشن اندرویدی A Soft Murmor

وبسایت A Soft Murmor بسیار شبیه به Noisli است؛ اما این وبسایت به شما کمک می‌کند تا در محیط وب، صداهای مورد علاقه‌ی خود را ترکیب کنید.

در این‌ وبسایت صداهای منحصر به فرد و زیبای بیشتری فراهم شده است. برخلاف Noisli، این وبسایت نسخه‌ی اپلیکیشن اندرویدی نیز دارد؛ به همین دلیل این قابلیت را می‌توان یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد A Soft Murmor یاد کرد. اما اگر جزء کاربران اپل هستید، می‌توانید اپلیکیشن Noizio را به همین منظور دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن هم نسخه‌ی آیفون و هم نسخه‌ی مک را دارد.

 

5. ویکی پدیا

این روش در مقایسه با وبسایت‌های قبلی بسیار متفاوت است؛ زیرا با هر بار ویرایشی که در ویکی پدیا صورت می‌گیرد یه صدا از طبیعت در سایت listen.hatnote.com پخش می‌شود! برای گوش دادن به صداهای طبیعت می‌توانید به این وبسایت مراجعه کنید.

احتمالاً این وبسایت ایده‌ای از خود ویکی پدیا است. ویکی پدیا یکی از پروژه‌های متن باز است که هر کسی از نقاط مختلف کره‌ی زمین می‌تواند در آن سهیم باشد. معمولاً کاربران در این وبسایت با باز کردن حساب کاربری، می‌توانند ویرایش‌های مورد نظر خود را انجام دهند که در نهایت ویکی پدیا به یک سایت جامع و کاربردی برای استفاده‌ی انسان‌ها تبدیل می‌شود.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...