اجرای برنامه آموزشی آشنایی با حیوانات در مهد کودک نوگلان

اجرای برنامه آموزشی آشنایی با حیوانات در مهد کودک نوگلان

 

در راستای طرح آموزش کودکان در مهدکودکها، دومین برنامه آموزشی در سال 94 به کودکان مهد نوگلان اختصاص یافت.
 

 

اجرای طرحهای قبلی به ما بعنوان تیم آموزشی انجمن حمایت از حیوانات کمک کرده است تا راحت تر وروان تر با بچه ها ارتباط برقرار کنیم. نکته مثبتی که باعث میشه هر دفعه بچه ها بیشتر جذب طرح بشن اینه که ما متوجه میشیم استفاده از چه روشهایی بیشتر اونها رو برای یادگیری مشتاق میکند و تحت تاثیر قرار خواهد داد. به عنوان مثال در این برنامه آموزشی، به پیشنهاد اعضا بازی با کارت را امتحان کردیم به این صورت که برای بچه ها کارتهایی با عکس حیوانات مختلف آماده کردیم و بعد از معرفی حیوانات به هر کدام از بچه ها کارت حیوان موردعلاقه شان رو دریافت کردند و بچه ها صدای هر کدوم از حیوانات رو که بلد بودند تقلید کردند که با استقبال زیادی روبه رو شد. سپس طبق روال از نکات و آموزشهای لازم در مورد رفتار با حیوانات برای بچه ها حرف زدیم اینکه چه غذایی برای حیوانات بی سرپرست مناسبه یا اینکه در مواجهه با حیوانات زخمی در خیابان باید چه اقدامی کنند و همچنین بهترین راه برای داشتن حیوان خانگی مراجعه به سایت انجمن حمایت از حیوانات و به سرپرستی گرفتن حیوانات قابل واگذاری است نه خرید حیوانات.

 

سپس بچه ها از نزدیک با گربه کوچولوی همراه ما آشنا شدند و توانستند که این کوچولو را نوازش کنند و از نزدیک بیشتر در بطن آموزشها قرار گیرند.

در آخر مثل روال همیشگی ماسکهای حیواناتی که درست کرده بودیم رو به همراه کارتهای هواداری انجمن (که از قبل به نام خودشان صادر شده بود) به هر کدام از بچه ها دادیم که طبق گذشته بینهایت بچه ها رو ذوق زده کرد به خصوص حس مسئولیت پذیری که با دریافت کارت پیدا کردند و قرار شد از این پس خودشون را عضوی از انجمن و پلیس حافظ حیوانات بدونن.

خوشبختانه این برنامه آموزش هم با همکاری مدیریت و کارکنان محترم مهد کودک نوگلان با موفقیت زیاد انجام شد و توانستیم با تجربه های درخشان و ساختن یک روز به یاد ماندنی برای بچه ها، مهد کودک را ترک کنیم.

 

 

انجمن حمایت از حیوانات از مدیریت محترم و سایر کارکنان مهد نوگلان٬ خانم یاس فرجاد عزیز برای هماهنگی و برنامه ریزی اجرا و خانمها فریبا عطایی و سارا ساکاموری عزیز برای همراهی در اجرای این برنامه صمیمانه قدردانی میکند ...
----------------------------------------------

در صورتیکه عضو انجمن حمایت از حیوانات هستید و مایلید در این برنامه های آموزش مشارکت کنید، لطفا با ما تماس بگیرید (66906700 - 021)

 

 

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...