کشف بره آهوی زنده گیری شده و اسلحه پنج تیر

کشف یک بره آهوی زنده گیری شده و یک اسلحه پنج تیر قاچاق در بردسیر

دو شب قبل نیروهای یگان محیط زیست بردسیر حین گشت و کنترل شبانه در منطقه حفاظت شده بیدوئیه متوجه نور ضعیف یک موتورسیکلت در محدوده دشت احمد آباد شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر در این باره گفت: محیط بانان جهت بررسی موضوع به محل مشاهده نور نزدیک میشوند اما راکب موتور که متوجه حضور مامورین شده بود خود را به روستای احمدآباد رسانده و وارد خانه اش میشود.

 

علی سرخوش اظهار داشت: محیط بانان که موتورسیکلت را تا ورودی روستا تعقیب کرده بودند تا صبح به گشت زنی در کوچه ها پرداختند.

 

مامورین صبح روز بعد مجددا با لباس شخصی و بصورت ناشناس وارد روستا شده و پس از چندین ساعت تحقیق و بررسی خانه مظنون را شناسایی نمودند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسیر گفت: محیط بانان بلافاصله با دادستان هماهنگ کرده و ضمن دریافت نیابت قضایی و اخذ حکم ورود به منزل به همراه مامورین نیروی انتظامی بصورت غافلگیرانه وارد منزل مظنون شده و به تفتیش خانه پرداختند.

جستجوی مامورین درون خانه فرد مظنون بی نتیجه بود و هیچ مدرک جرمی از داخل منزل وی کشف نشد اما درون حیات خانه در کنار آغل گوسفندان اتاقکی قرار داشت که درب آن قفل بود.

زمانیکه مامورین از صاحب خانه خواستند که درب اتاقک را باز کند وی ادعا نمود که درب این انبار مدتهاست قفل است و کلید آنرا در اختیار ندارد.

 

علی سرخوش اظهار داشت: محیط بانان طی هماهنگی مجدد با دادستان قفل درب را شکسته و وارد انبار شدند.

درون این اتاقک یک بره آهوی زنده و یک قبضه اسلحه پنج تیر غیرمجاز (قاچاق) که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود و یک دستگاه موتورسیکلت ۲۰۰ (دارای سند و مدارک قانونی) کشف و ضبط گردید.

در این رابطه یک نفر متهم که از متخلفین سابقه دار محسوب می شود بازداشت شده و به جرم شکار غیرمجاز گونه حمایت شده و همچنین نگهداری از اسلحه غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی گردید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...