شیر و خرس سیرک پرشین به سازمان محیط زیست انتقال یافت

شیر و خرس سیرک پرشین به سازمان محیط زیست انتقال یافت

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر جزئیات دقیق انتقال حیوانات سیرک پرشین در این شهرستان را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسین بیگلری با اعلام این خبر گفت : این مجموعه چندی پیش با اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران به اقدام برگزاری سیرک در این شهرستان کرد.

وی با اشاره به اینکه مجوز صادره برای نمایش حیوانات توسط محیط زیست استان تهران فقط به مدت ۱۴ روز اعتبار داشته، اظهار کرد: پس از اتمام مهلت مقرر برای نمایش حیوانات این سیرک شامل یک قلاده میمون، شیر و خرس، تخلف این سیرک در نمایش حیوانات بعد از مهلت مقرر و مجاز برای این اداره محرز شد.

بیگلری ادامه داد: این اداره به محض اطلاع از موضوع بلافاصله پس از اخذ حکم قضایی و تنظیم صورت جلسه یک قلاده میمون این سیرک را در محل توقیف و در روزهای قبل به سازمان حفاظت محیط زیست انتقال داد.

وی تصریح کرد: با پیگیری های مستمر این اداره در خصوص تعیین و تکلیف باقیمانده حیوانات سیرک، نهایتا صبح امروز دو قلاده حیوان باقی مانده شامل یک خرس نر قهوه ای و یک شیر ماده توسط مدیران سیرک پرشین به محیط زیست اهدا شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسلامشهر ادامه داد: این حیوانات ظهر امروز تحت تدابیر حفاظتی و زیر نظر دامپزشک سازمان به پارک پردیسان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حیوانات پس از انجام تسست های دامپزشکی و اطمینان از سلامتی آنها با نظر سازمان به باغ وحش های مجاز و دارای صلاحیت نگهداری، تحویل خواهد شد.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...