سومین شماره مجله «دانش طبیعت» منتشر شد

سومین شماره مجله «دانش طبیعت» منتشر شد

در سومین شماره مجله دانش طبیعت محوریت گزارش اصلی آن قاچاق حیات وحش است به بررسی ابعاد مختلف این موضوع در سطح ملی و بین المللی پرداخته شده است.سومین شماره مجله «دانش طبیعت» منتشر شد

به گزارش زیست بوم و به نقل از پام، ورود جوامع محلی به عنوان حافظان طبیعت در قالب «قرق وحش» از گزارشات دیگر این شماره است. در شماره بهار این فصل نامه همچون شماره های پیشین تنوع مطالب در حوزه های حیات وحش، حیوانات خانگی، طبیعتگردی، گیاهان آپارتمانی و نجوم در کنار آراستگی و گرافیکی متفاوت حفظ شده است. «کوله به دوش به سوی اکوادور» سفرنامه ای است که سادگی سفر کوله به دوش یا همان back pacing را حتا به آن سوی کره زمین بر ما می نمایاند.

این گزارش می افزاید: گفت و گو با سرآشپز سامان گلریز که طبیعت دوست است و طبیعت گرد و طبیعت یار و ماجرای خانواده سبزش، نکاتی برای عکاسی بهتر از رنگ ها ی طبیعت، «بازداری» در سرزمین پارس، نجات گوساله گرگ زده، اشتباهات رایج در تغذیه گربه ها، خواندنی های درباره ماه مثلا اینکه حدود ۲ میلیون نفر در دنیا مالک زمین در ماه هستند و «چوب افراط گذشتگان» که به نقد شکار گروهی در سال های دور می پردازد، از جمله مطالبی است که در این شماره از مجله دانش طبیعت می خوانید. ضمنا از این شماره با هدف کاهش در مصرف کاغذ در کنار نسخه چاپی در صورت تمایل می توانید نسخه الکترونیکی این مجله را نیز از سایت آن به آدرس www.daneshetabiat.com تهیه کنید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...