۱۰ توله گرگ بی سرپرست توسط محیط بانان نجات یافتند

۱۰ توله گرگ بی سرپرست توسط محیط بانان آذربایجان غربی نجات یافتند

یکی اهالی منطقه چهاربرج از توابع میاندوآب در استان آذربایجان غربی طی تماس تلفنی با اداره محیط زیست این شهرستان وجود تعدادی توله گرگ تنها در نیزارهای حاشیه این منطقه را اطلاع داد. وی به محیط بانان گفت چند روزی است که توله گرگ ها در همین نقطه قرار دارند اما از گرگ مادر خبری نیست

 

رییس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب در این باره گفت: محیط بانان ده توله گرگ را که همگی سیاه رنگ هستند به اداره محیط زیست منتقل نمودند.

 

اکبر محمدیان اظهار داشت: توله گرگ ها بسیار ضعیف و گرسنه بودند بنابراین تحت تغذیه با شیر قرار گرفتند و سپس جهت رسیدگی بهتر به اداره کل حفاظت محیط زیست استان منتقل شدند.

 

خبرنگار دیده بان طی تماس با اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی پیگیر آخرین وضعیت توله گرگ ها شده و رئیس اداره نظارت بر حیات وحش آن اداره کل در این مورد گفت: خوشبختانه با رسیدگی به موقع محیط بانان میاندوآب و سپس کارشناسان این اداره، هر ده توله گرگ در سلامت کامل بوده و با همکاری دوستداران محیط زیست تحت تیمار و مراقبت قرار دارند.

امید یوسفی اظهار داشت: توله گرگ ها به یکی از مراکز خصوصی نگهداری از حیوانات منتقل شده و تحت نظارت کارشناسان محیط زیست تغذیه و مراقبت می شوند.

توله گرگ ها هم اکنون با شیر خشک تحت تغذیه هستند و هنوز در مورد سرنوشت آنها تصمیم گیری نشده است.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...