اجرای برنامه آموزشی در مهد کودک

اجرای برنامه آموزشی انجمن حمایت از حیوانات در مهد کودک

در ادامه برنامه های آموزشی انجمن حمایت از حیوانات در طرح اگاه سازی کودکان در مهد کودکها، روز سه شنبه پانزده اردیبهشت 1394 این برنامه در مهد کودک ecole des lutins برگزار شد. در این برنامه بر طبق برنامه ریزی قبلی کودکان در ابتدا با مفهوم اصلی حمایت از موجوداتی که به کمک ما نیازمندند اشنایی کامل پیدا کردند.

در این برنامه به کودکان با اعطای کارت هواداری انجمن حمایت از حیوانات لقب پلیس حیونات داده شد تا اگر شخصی رفتارصحیحی با حیوانات نداشت کودکان با توجه به آموزه هایی که در اختیار انها گذاشته شد به آن شخص اخطار داده و با نشان دادن کارت خود را پلیس یا سوپرمن حیوانات معرفی کنند که با استقبال بسیار زیادی از جانب بچه ها رو به رو شد.

در طی این جلسه کودکان توانستند از نزدیک با حیواناتی از قبیل بچه گربه، سگ و خرگوش روبه رو شوند تا بتوانند نحوه رفتار صحیح را از نزدیک و به صورت عملی یاد گرفته آنها را نوازش کنند و به آنها غذا دهند.
در پایان هر کدام از بچه ها با توجه به حیوان مورد علاقه خود یکی ازماسک هایی که انجمن برای انها تدارک دیده بود انتخاب کرده و به همراه کارت هواداری انجمن حمایت از حیوانت به عنوان یادگاری دریافت کردند.
 
انجمن حمایت از حیوانات از سرکار خانم huguette saie مدیریت محترم و سایر کارکنان مهد کودک٬ خانم یاس فرجاد عزیز برای هماهنگی و برنامه ریزی اجرا و خانمها سونیا سرابپور و شمین فیروز بخت عزیز برای همراهی در اجرای این برنامه صمیمانه قدردانی میکند ...

 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...