درخواست از وکلای محترم مشهد

درخواست از وکلای محترم مشهد

با توجه به تخطی شهرداری مشهد از دستورالعمل کنترل جمعیت سگهای بدون صاحب و تخلفات انجام گرفته توسط سازمان پسماند شهرداری مشهد و نگهداری و کشتار اسفناک این حیوانات توسط پیمانکار مربوطه٬ انجمن حمایت از حیوانات در نظر دارد شکایتی را تقدیم مراجع قضایی نماید.

بدینوسیله از وکلای محترم فعال در مشهد که مایلند جهت طرح شکایت و پیگیری حقوقی این شکایت انجمن حمایت از حیوانات را یاری نمایند درخواست میگردد آمادگی خود را از طریق ایمیل [email protected] به دفتر انجمن حمایت از حیوانات اعلام نمایند.

---------------------------------

لازم به ذکر است انجمن حمایت از حیوانات در نامه ای خطاب به مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری مشهد خواستار توقف این اقدامات غیر قانونی و ارایه گزارش کاملی از جزئیات اجرای طرح شد.


متن این نامه (که هفته گذشته ارسال شد) به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس نجفی
مدیر عامل محترم سازمان پسماند شهرداری مشهد


با سلام

همانطور که مستحضرید بر اساس دستورالعمل شماره 58910 تاریخ 20/11/1387 سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور که از طرف معاونت امنیتی وزارت کشور به تمامی استانداریها و فرمانداریها ابلاغ گردید، شهرداریها از کشتار سگها با گلوله منع شده و موظف به زنده گیری، عقیم سازی و واکسیناسیون و واگذاری آنها شده اند.

گزارشات رسیده به انجمن حمایت از حیوانات حاکی از آن است که دستورالعمل فوق در شهر مشهد بصورت کاملا ناقص اجرا شده است و به هیچ عنوان بندهای مربوط به نحوه زنده گیری و نگهداری این حیوانات اجرا نشده است و پیمانکار مربوطه صرفا به خاطر کاهش هزینه ها و درآمد بیشتر اقدام به نگهداری و کشتار این حیوانات با وضع بسیار اسفناک و دردناکی نموده است. همچنین تمامی این تصمیمات و اقدامات و انتخاب پیمانکار بصورت غیر قانونی توسط شهرداری و بدون تشکیل و نظارت کارگروه استانی و شهرستان انجام گرفته است.

انجمن حمایت از حیوانات بعنوان عضو ستاد مرکزی کنترل جمعیت سگهای بدون صاحب و همچنین عضو ستادهای استانی و شهرستان و ناظر دستورالعمل مربوطه، با محفوظ دانستن حق ارجاع این تخلفات به مراجع قضایی، از جنابعالی درخواست میکند تا سریعا ضمن توقف تخلفات ذکر شده و لغو قرارداد پیمانکار، گزارش کاملی را از جزئیات اجرای طرح (تا این تاریخ) به این انجمن ارسال نمائید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...