دوازده هزار تومان به حقوق محیط بانان اضافه شد !

دوازده هزار تومان به حقوق محیط بانان اضافه شد !

روز چهارشنبه ۱۵ بهمن مطلبی به نقل از معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست بر روی سایت این سازمان و خروجی بسیاری از خبرگزاری ها و رسانه های کشور از جمله این پایگاه خبری قرار گرفت با عنوان «پرداخت فوق العاده سختی کار به محیط بانان آغاز شد»

در این خبر از قول سید محمد مجابی آمده است: طی یکسال گذشته تلاش های گسترده ای در حوزه های مختلف برای حصول به نتیجه مثبت در خصوص افزایش حقوق و رفع مشکلات معیشتی محیط بانان صورت پذیرفت که خوشبختانه یکی از این اقدامات به نتیجه رسیده و آن عبارت از موافقت با اجرایی شدن پرداخت فوق العاده سختی شرایط کار است.

به دنبال انتشار این مطلب، در پی تماس های متعدد محیط بانان از سراسر کشور و پیگیری های خبرنگار دیده بان مشخص شد پرداخت فوق العاده سختی شرایط کار به محیط بانان آغاز نشده بلکه وجود داشته و مدتهاست که اجرا می شود.

مشاهده احکام کارگزینی محیط بانان از سراسر کشور گواه این است که تاکنون نیز ۹۰۰ امتیاز بابت فوق العاده سختی کار به محیط بانان تعلق میگرفته که در احکام مختلف مبلغی حدود ۱۰۸ هزار تومان بوده است.

بنابراین تنها یکصد امتیاز به فوق العاده سختی کار به محیط بانان اضافه شده است که در نتیجه آن مبلغی در حدود ۱۲ هزار تومان به دریافتی آنان اضافه می شود!

البته به نظر می رسد معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از وجود این ردیف در حکم کارگزینی محیط بانان مطلع نبوده، بنابراین از آغاز پرداخت فوق العاده سختی شرایط کار به محیط بانان خبر داده است.

اما آیا اضافه شدن این مبلغ ناچیز (۱۲ هزار تومان) به دریافتی این قشر زحمتکش و فداکار که مدتهاست از مشکلات معیشتی و پایین بودن سطح درآمد به نسبت سایر دستگاه های دولتی رنج می برند، تا این حد حائز اهمیت بوده است که به این شکل رسانه ای و در بوق و کرنا شود!

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...