۲۸۰۰۰۰۰۰ ریال برای رها سازی ۶۰ سنجاب در پاوه

پرداخت ۲۸۰۰۰۰۰۰ ریال برای رها سازی ۶۰ سنجاب در پاوه

به همت آقای یاسر راشت از اهالی روستای زردوئی ساکن کرمانشاه ۶۰ بطانه سنجاب در دامان طبیعت پاوه رها سازی شد.

محمد اخگرزاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان پاوه به سلام پاوه گفت: آقای یاسر راشت از دوستداران محیط زیست که اصالتا اهل روستای زردوئی بخش باینگان می باشد و ساکن شهر کرمانشاه هستند در یک اقدام قابل تقدیر ۶۰ بطانه سنجاب را از یک شکارچی در کرمانشاه به مبلغ ۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان خریداری می کند و پس از خریداری آنها را به شهرستان پاوه می آورد و با همکاری یگان حفاظت محیط زیست در دامان طبیعت پاوه رها سازی می کند.

 

اخگرزاده ضمن تقدیر و تشکر از آقای راشت برای این دوستدار محیط زیست که از مال و ثروت خود بخاطر حفظ محیط زیست و حیات وحش گذشت نموده اند از خداوند متعال آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون را برای وی دارند.

 

یاسر راشت هدف از این اقدام زیبای زیست محیطی را حفظ و ترویج فرهنگ محیط زیست و حمایت از حیات وحش دانست و گفت این سنجاب ها زمانی زیبا هستند که رها و آزاد باشد نه در قفس اسیر باشند.

 

این دوستدار محیط زیست که چند سالی است ساکن شهر کرمانشاه است در پاسخ به سوال خبرنگار سلام پاوه مبنی بر اینکه چرا این سنجاب ها را به پاوه آورده اید و در پاوه می خواهید رها سازی کنید ودر همان کرمانشاه رها سازی نکردید گفت : من اصالتا اهل شهرستان پاوه می باشم و محیط زیست زادگاه هم را دوستدارم و همچنین فرهنگ بالای مردم شهرستان پاوه و بخصوص درک و فرهنگ بالای مردم پاوه در حفاظت از محیط زیست از دلایلی بود که دوستداشتم این سنجاب ها را در طبیعت شهرستانم رها نماییم.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : باغبانان زاگرس روز گذشته به همت آقای یاسر راشت از دوستداران واقعی محیط زیست به دامان طبیعت رها سازی شدند تا با این اقدام زیبای زیست محیطی که برای وی هزینه بردار بوده است بار دیگر درس زیبای حفاظت محیط زیست و حیات وحش در شهرستان پاوه تدریس شود.

لازم می دانیم از آقای یاسر راشت بخاطر این اقدام زیبای زیست محیطی و نجات باغبانان زاگرس از وی تقدیر و تشکر نمائیم به امید سلامتی و موفقیت آقای راشت در تمامی عرصه های زندگی.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...