دومین شماره مجله «دانش طبیعت» منتشر شد

دومین شماره مجله «دانش طبیعت» منتشر شد

مجله دانش طبیعت که با موضوع خطر ورود گونه های غیر بومی با عنوان «مهمان ناخوانده» به قلم استاد ارجمند مهندس هوشنگ ضیایی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ( پام ) ، شماره زمستان مجله دانش طبیعت هم به روی گیشه آمد. در این شماره که مطلع آن با موضوع خطر ورود گونه های غیر بومی با عنوان «مهمان ناخوانده» به قلم استاد ارجمند مهندس هوشنگ ضیایی آغاز می شود به گزارش تصویری جالبی از کنفرانس بازداری در ابوظبی پرداخته شده است.

در این کنفرانی سردبیر مجله «دانش طبیعت» خانم معصومه صفایی به عنوان تنها سخنران ایرانی در بین نمایندگان بیش از ۸۰ کشور دنیا به تفسیر تاریخ مکتوب ۳۷۰۰ ساله ایران در قوشبازی پرداخته است. همچنین در شماره زمستان این فصل نامه نیز همچون شماره پیشین تنوع مطالب در حوزه های حیات وحش، حیوانات خانگی، طبیعتگردی، گیاهان آپارتمانی و نجوم در کنار آراستگی و گرافیکی متفاوت حفظ شده است.

چنانچه گزارش کشته شدن دو یوزپلنگ آسیایی در توران و به دنبال آن کاهش ۴ درصدی جمعیت یوز آسیایی در دنیا و برگزاری جلسه اضطراری با نماینده وزارت راه به منظور اجرای تمهیدات اورژانسی برای جلوگیری از وقوع حادثه های احتمالی پیش رو، غذاهای ضروری مورد نیاز برای سگ ها، نکاتی برای مراقبت های زمستانه کاکتوس ها، راه های دستیابی به یک آکواریم سالم، معرفی چند سایت پرنده نگری برای علاقه مندان طبیعتگردی، عکاسی از دانه های برف و اینکه آیا شهاب سنگ ها ما را منقرض خواهند کرد از جمله مطالب مندرج در این شماره مجله است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...