ارزان‌ترین گوشی اندرویدی، فقط 113 دلار

ارزان‌ترین گوشی اندرویدی، فقط 113 دلار

گوشی «لیکوید زد200» Liquid Z200 ایسر با صفحه‌نمایش 4 اینچی WVGA و بدنه پلاستیکی چیزی نیست جز یک دستگاه به‌صرفه و اقتصادی. بنا به ادعای شرکت ایسر، وجه متمایز کننده گوشی این است که ارزان‌قیمت‌ترین گوشی با نام تجاری معتبر در بازار الکترونیک است. قیمت زد200 تنها 79 یورو معادل 113 دلار است؛ باوجود این‌که مشخصات بالایی ندارد اما دست‌کم همان «مشکی است که عطار می‌گوید»: یک گوشی هوشمند فوق‌العاده ارزان.

این قیمت به شما می‌گوید که بایستی با یک پردازنده دوهسته‌ای مدیاتک با سرعت 1 گیگاهرتز و رم 512 مگابایتی بسازید. درضمن حافظه داخلی فقط 4 گیگابایت است. تنها دوربین گوشی، دومگاپیکسلی و دارای فوکوس ثابت است. مسلماً هیچ نکته برجسته‌ای در این دستگاه نیست و ایسر نیز به جز قیمت پایین، هیچ ادعایی در این زمینه ندارد.

 

متناسب با قیمت پایین دستگاه، زد200 در پنج رنگ «شاد» (بخوانید: جلف!) از جمله: صورتی نئونی، و سیاه با رگه‌های قرمز عرضه می‌شود. ظاهر دستگاه چندان شیک و تروتمیز نیست اما بافت نقطه‌چینی و الگودار پلاستیکی به دستان‌تان خوب می‌چسبد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ لازم‌به‌ذکر است که نسخه دو سیم‌کارته‌ای هم برای این گوشی در راه است، اما ایسر هنوز رسماً قیمت آن را اعلام نکرده است. در اوایل آگوست امسال، زد200 روانه بازارهای آفریقا، اروپا و خاورمیانه می‌شود.

 

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...