شکارچیان غیرمجاز سرباز محیطبان پارک ملی دنا را با خودرو زیر گرفتند

شکارچیان غیرمجاز سرباز محیطبان پارک ملی دنا را با خودرو زیر گرفتند

 

 

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر ورود شکارچیان غیرمجاز به پارک ملی دنا، اکیپی از محیط بانان عازم منطقه مذکور شده و به جستجو می پردازند.

 

فرمانده یگان محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت: مامورین در ساعت ۲ بامداد در یکی از جاده های فرعی به یک خودروی سمند مشکوک شده و آنرا متوقف نمودند.

 

جمشید عبدی پور افزود: زمانیکه محیط بانان قصد بازرسی از افراد مشکوک را داشتند چندین خودروی دیگر نیز به متخلفین ملحق شده و یکی از خودروها با سرعت سرباز وظیفه احمد پایگذار را زیر گرفته و علی رقم شلیک هوایی و صدور فرمان ایست توسط مامورین، از محل متواری می شوند.

 

شکارچیان غیرمجاز سرباز محیطبان پارک ملی دنا را با خودرو زیر گرفتند

پس از این حادثه سرباز محیط بان احمد پایگذار توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهیدبهشتی یاسوج منتقل شده و به دلیل آسیب جدی و شکستگی استخوان، از ناحیه پای راست تحت عمل جراحی میگیرد.

فرمانده یگان محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون پس از عمل جراحی و قرار دادن پلاتین، سرباز پایگذار تحت مراقبت های پزشکی می باشد.

جمشید عبدی پور افزود: با کمک نیروی انتظامی تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه در جریان است ولی تاکنون ردی از مجرمین به دست نیامده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...