زخمی شدن محیط‌‌بان به دست شکارچیان

زخمی شدن محیط‌‌بان به دست شکارچیان

حمله با داس و چوب و تهدید به تیراندازی با اسلحه

 

دیده بان حقوق حیوانات: محیط‌بان شهرستان نور در درگیری با شکارچیان غیرمجاز زخمی و مجروح شد.

در پی گشت و کنترل روزانه محیط‌بانان یگان حفاظت مازندران از مناطق تحت مدیریت، محیط‌بانان شهرستان نور در منطقه زریه رزن با مشاهده سه نفر از شکارچیان متخلف در حوزه استحفاظی که اقدام به شکار غیرمجاز یک راس کل چهار ساله کرده بودند، برخورد کردند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران محیط‌بان «صمد کیانی» حسب وظیفه قصد دستگیری متخلفان را داشت که با تهدید به تیراندازی به وسیله اسلحه و حمله با داس و چوب از سوی شکارچیان روبرو شده به طوری که آنها به سویش حمله‌ور شده و او را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

این مامور از چند ناحیه دچار آسیب‌دیدگی شد و متخلفان با متلاشی کردن تلفن همراه مامور محیط زیست، با گرفتن لاشه شکار متواری شدند.

پس از این درگیری بلافاصله با کمک و حمایت نیروی انتظامی بلده شهرستان نور و شناسایی متخلفان توسط محیط‌بان کیانی، صورت‌جلسه تخلف تنظیم شده و به مراجع قضایی ارجاع و حکم جلب متخلفان از سوی دادستان نور صادر شد.

در همین راستا اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران به عنوان مجری حفاظت از حیات وحش آماده دریافت گزارشات و اخبار هم‌استانی‌ها در پاسگاه‌های محیط‌بانی و ادارات محیط زیست شهرستان‌ها بوده و شماره تماس ۱۵۴۰ اداره کل حفاظت محیط زیست استان به صورت شبانه‌روزی در خدمت دوستداران محیط زیست و طبیعت است

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...