بازداشت مجدد قاتل خرس های سمیرم

بازداشت مجدد قاتل خرس های سمیرم این بار با اسلحه جنگی

تاثیر جرایم بر رفتار کشتارچیان هیچ است!

 

دیده بان حقوق حیوانات: قاتل خرس های سمیرم با اسلحه جنگی بازداشت شد تا ثابت کند که جرایم قبلی و حکم بسیار خفیف قاضی محاکمه کننده وی هیچ تاثیری در اصلاح رفتار این فرد نداشته است!

 

به گزارش دیده بان حقوق حیوانات انتشار فیلم و تصاویر سلاخی سه خرس در سمیرم که توسط پایگاه خبری دیده بان حقوق حیوانات منتشر شد، با بی سابقه ترین موج مخالفت با شکار از جانب ایرانیان مواجه شد؛ اما چندی بعد حکم سبک قاضی برای متهمان نه تنها برای متخلفان بازدارنده نبود که باعث شد این تخلف ها تکرار شود و در تعطیلات سال نو بار دیگر متخلفان این بار با سلاح جنگی به حیات وحش حمله ور شوند!

 

فیلم و تصاویر این رفتار وحشیانه را اینجا ببینید (۲۱+).

 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد به ایرنا گفت:قاتل خرس های سمیرم اصفهان در پارک ملی دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد.

 

جمشید عبدی پور افزود: این شکارچی متخلف عصر روز گذشته برای شکاربه پارک ملی دنا آمده بود که پس از تعقیب و گریز، محیط بانان این پارک او را قبل از اقدام به هرگونه شکار دستگیر کردند.

 

وی افزود: از این فرد یک اسحله جنگی ۳۰ تیر کشف و ضبط شد.

 

عبدی پور بیان کرد: یک شکارچی متخلف همراه این شکارچی دستگیرشده بود که متواری شده است.

 

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرد دستگیر شده سال گذشته پس از شکار یک ماده خرس در منطقه سمیرم اصفهان، شکم دو توله خرس زنده را پاره کرده بود که پخش بلوتوث آن باعث جریحه دار شدن احساسات طرفداران محیط زیست شد.

 

وی گفت: ورود این شکارچی به پارک ملی و داشتن سلاح جنگی غیرمجاز جرم این متهم خواهد بود که هم اکنون با حکم قاصی دادسرای سی سخت مرکز شهرستان دنا روانه زندان شده است.

 

پارک ملی دنا دراستان کهگیلویه وبویراحمد با ۹۳ هزارهکتار وسعت با داشتن بیش از دوهزار گونه گیاهی و ۱۶۷گونه جانوری یکی از زیستگاه های کم نظیر حیات وحش است.

 

لازم به ذکر است برای جلوگیری از فراموش شدن این فاجعه، به پیشنهاد دیده بان حقوق حیوانات و با همراهی گروه های معتبر زیست محیطی کشور، بیستم شهریور روز مبارزه با خشونت علیه حیوانات نامگذاری شد. بیانیه گروه های زیست محیطی در رابطه با «روز مبارزه با خشونت علیه حیوانات» را اینجا ببینید و اخبار آن را اینجا مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...