میهمانان نوروزی آسایشگاه انجمن

میهمانان نوروزی آسایشگاه انجمن

 

ورود اولین میهمانان نوروزی آسایشگاه انجمن حمایت از حیوانات

پشمک و کندی پیش قراولان میهمانان نوروزی آسایشگاه انجمن امروز پذیرش شدند و قرار است تا پایان تعطیلات نوروزی میهمان ما باشند تا مامان و باباهاشون بتونند با خیال راحت به مسافرت نوروزی...
‌شون برسند.

در ایام تعطیلات نوروزی انجمن حمایت از حیوانات می‌تواند از حیوانات دلبند شما به خوبی نگهداری کند تا شما دغدغه‌ای از بابت اونا نداشته باشید.

چند دلیل وجود داره که حتما شما مجاب خواهید شد برای پانسیون تعطیلات نوروزی انجمن حمایت از حیوانات را انتخاب کنید:

1- از حیوان شما کسانی نگهداری می‌کنند که به حیوانات عشق می‌ورزند و به اونها بعنوان یک کالای تجاری و کسب درآمد نگاه نمی‌کنند. بنابراین به حیوان شما صمیمانه محبت می‌کنند تا کمتر کمبود حضور شما را حس کنند.

2- حیوانات شما تحت نظر دامپزشک متخصص بیماریهای داخلی و در مرکزی مجهز به آزمایشگاه، رادیولوژی و سایر امکانات تشخیصی نگهداری می‌شوند. بنابراین میتونین از نظر کنترل بیماریهای احتمالی کاملا خیالتون راحت باشه.

3- آسایشگاه محل نگهداری بطور ماهیانه با موثرترین روشها ضدعفونی شده و همچنین مجهز به دستگاه ضدعفونی و تازه کننده هوا با روش پرتودهی فرابنفش و گاز ازون است.

4- هزینه نگهداری از این حیوانات در مقایسه با سایر پانسیونهای حیوانات خانگی بسیار کمتر است (با تخفیف جهت اعضای انجمن).

5- برای تغذیه حیوانات شما بطور معمول از بهترین برند غذای خشک موجود در بازار (رویال کنین) استفاده می‌شود. در صورت عدم علاقه حیوان شما به این نوع غذا، غذای دیگری میتواند جایگزین شود.

و مهمترین دلیل آنکه:

6- مبالغ دریافتی از شما برای این حیوانات بطور کامل صرف درمان، تغذیه و نگهداری از حیوانات مصدوم و بی‌سرپرست خواهد شد و این شانس برای حیوان شما وجود دارد که با میهمان شدن در آسایشگاه ما به شکرانه خانه و زندگی که به لطف شما برایش فراهم شده به همنوعانش کمک کند.


-------------------------------
نکات قابل توجه:

- به منظور کنترل بیشتر و جلوگیری از انتقال بیماری، از حیوان شما در باکس نگهداری می‌شود. روزانه به مدت 2 تا سه ساعت حیوان شما در فضای آسایشگاه از باکس خارج شده و می‌تواند گردش کند. در صورت تقاضای صاحب حیوان این امکان وجود دارد که از حیوان در اتاق مجزا و خارج از باکس نیز نگهداری شود.


- در حال حاضر بدلیل رعایت حال همسایگان نگهداری از سگ امکانپذیر نیست. سگهای کوچک بی سروصدا مستثنی هستند.

- جهت رزرو جا و هماهنگی حتما تا روز چهارشنبه 28 اسفند با دفتر انجمن تماس بگیرید. بعد ا‌ین تاریخ فعالیتهای اداری انجمن تعطیل شده و امکان رزرو جا وجود نخواهد داشت.
----------------------------

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو جا با انجمن حمایت از حیوانات (66906700) تماس بگیرید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...