باز هم کردها مردانگی را به رخ کشیدند

باز هم کردها مردانگی را به رخ کشیدند؛ جشن رهاسازی و مخالفت با شکار در سقز

 

دیده بان حقوق حیوانات: در همایش حفاظت از کوهستان شهر سقز ۸ کبک به طبیعت بازگشتند و  بیش از ۱۰۰ دام و قفس به آتش کشیده شد.

به گزارش دیده بان حقوق حیوانات روز گذشته جمعه ۲۳ اسفندماه در پی دعوت قبلی از همشهریان سقزی همایش حفاظت از کوهستان با حضور بیشتر از ۱۲۰۰ نفر کوهنورد و علاقه مند به طبیعت برگزار شد.

به گفته معروف قادری رییس اداره محیط زیست سقز در خلال این برنامه که در کوه رووش سقز برگزار شد سازمان مردم نهاد تازه تاسیس ژینگه پاریزان (حافظان طبیعت) با قرائت اولیم بیانیه خود اعلام موجودیت کرد.

قادری افزود در این مراسم ژینگه پاریزان با تبیین رسالت این سازمان مردم نهاد و از تمامی مردمان علاقمند به محیط زیست درخواست همکاری کرد.

رییس اداره محیط زیست سقز افزود در خلال اجرای تئاتری که  با مضمون نفی شکار و صید و لزوم حفاظت از حیات وحش اجرا شد، تعداد ۸ عدد کبک در طبیعت رها سازی شدند. این جشن با به آتش کشیدن  ۱۵ قفس و بیش از ۱۰۰ دسته دام زنده گیری کبک به جشنی برای زیستن تبدیل شد.

دیده بان حقوق حیوانات ورود ژینگه پاریزان را به جمع فعالان محیط زیست و حیات وحش گرامی داشته و برای عزیزان این گروه پیروزی و بهروزی آرزو می کند.

Animal-Rights-Watch-ARW-7257

Animal-Rights-Watch-ARW-7258

Animal-Rights-Watch-ARW-7259

 

 

Animal-Rights-Watch-ARW-7262

Animal-Rights-Watch-ARW-7263

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...