آخرین وضعیت محیط بانان مجروح گرگان

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: گزارشات دریافتی از آخرین وضعیت محیط بانان مجروح استان گلستان حاکی از بهبود شرایط مهدی مجنی پور و هشیاری نسبی محمد تمسکنی است.

مهدی مجنی پور که پس از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، از شب گذشته به بخش منتقل شده و وضعیت فعلی وی رو به بهبود می باشد.

 

بر اساس اطلاعات دریافتی محیط بان محمد تمسکنی همچنان در بخش ICU بیمارستان پنجم آذر گرگان تحت مراقبت های ویژه قرار دارد و از ظهر امروز سطح هشیاری وی کمی افزایش یافته است.

 

به گفته پزشک معالج، چاقویی که از پشت سر وارد بدن وی شده است، پس از عبور از بین دنده ها، ضمن پاره نمودن “پرده جنب” به شش آسیب رسانده و در فاصله بسیار کمی از قلب وی متوقف شده است.

 

معاینات پزشکی نشان می دهد که محمد تمسکنی علاوه بر بازو، هر دو کتف و کمر، از ناحیه گردن نیز هدف چاقو و از ناحیه صورت (زیر فک) مورد اصابت تبر قرار گرفته است.

بر اساس جزئیات اعلام شده از حادثه، عصر روز گذشته محیط بانان پس از شنیدن صدای شلیک گلوله در منطقه جنگلی نوهور حوالی روستای آهنگر محله عازم محل می شوند و زمانیکه قصد دستگیری ۲ نفر شکارچی غیرمجاز را داشتند، همدستان آنها با یک خودروی جیپ یه موتورسیکلت مامورین کوبیده و پس از سرنگون شدن مامورین، از خودرو پیاده شده و با تبر، چوب و چاقو محیط بانان را به شدت مجروح کرده و متواری می شوند.

…..تصویر محیطبان محمد تمسکنی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان پنجم آذر شهر گرگان (صبح امروز)

محیط بانان حاضر در این حادثه مسلح نبوده و به صورت ناجوانمردانه ای توسط هشت نفر شکارچی غیرمجاز مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

ضاربین که از افراد محلی بوده و شناسایی شده اند همچنان متواری بوده و تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...