اداره محیط زیست کهنوج از شهرداری این شهرستان شکایت کرد

اداره محیط زیست کهنوج از شهرداری این شهرستان شکایت کرد

 

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: اداره محیط زیست شهرستان کهنوج به دلیل دفن بدون مجوز زباله، مشاهده لاشه دوازده قلاده سگ، سوزاندن پسماندها، همچنین تخلیه فاضلاب انسانی و فجیع تر از آن تخلیه فاضلاب عفونی مراکز درمانی از شهرداری این شهرستان شکایت کرد.

متاسفانه شهرداری شهرستان کهنوج در فاصله یک کیلومتری از محدوده این شهر اقدام به دفن و دپوی غیر اصولی و بدون مجوز زباله نموده است که با وجود اخطارهای متوالی اداره محیط زیست این اقدام همچنان ادامه دارد.

مرادی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کهنوج در این باره گفت: در بازدید اخیر متاسفانه شاهد دفن بدون مجوز زباله، مشاهده لاشه دوازده قلاده سگ، سوزاندن پسماندها که خود نیز شدیدا باعث آلودگی هوا می گردد، همچنین تخلیه فاضلاب انسانی و فجیع تر از آن تخلیه فاضلاب عفونی بیمارستان ها و مراکز درمانی بودیم که تمام موارد زیر در تصاویری مشهود است.

 

این اقدامات شهرداری کهنوج علاوه بر آلودگی محیط زیست، سلامت شهروندان این شهرستان را به خطر انداخته و لازم است هرچه سریعتر متوقف گردد.

مرادی افزود: به همین منظور شهرداری کهنوج به دادگستری معرفی شده تا از طریق مراجع قضایی مجاب به توقف آلوده سازی محیط زیست گردد.

تصاویر این گزارش مربوط به بازدید هفته گذشته مسئولان محیط زیست کهنوج از محل دفن و دپوی غیر اصولی زباله توسط شهرداری این شهرستان می باشد

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...