نمایشگاه عکس آسیب های تالابی

نمایشگاه عکس آسیب های تالابی در ایران با حضور علی لاریجانی افتتاح گردید

 

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: همزمان با ۱۳ بهمن ماه روز جهانی تالاب ها، نمایشگاه عکسی مرتبط با موضوع تالاب ها در تالار آفتاب مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

 

این نمایشگاه که به همت تشکل محیط زیستی “انجمن دنیای سالم” با همکاری سازمان حفاظت محیط زیست از امروز به مدت یک هفته در کریدور ورود و خروج نمایندگان به صحن علنی برگزار خواهد شد، صبح امروز به صورت رسمی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست افتتاح گردید.

 

برگزارکنندگان نمایشگاه عکس آسیب های تالابی در مجلس، معتقدند این گالری عکس می تواند تاثیری مثبت بر نگاه نمایندگان به موضوع محیط زیست و اهمیت آن در زندگی مردم به ویژه مردم جوامع محلی داشته باشد و شاید به دلیل همزمانی با تصویب بودجه ۹۳، زنگ هشداری برای اتخاذ تصمیمات بهتر در این حوزه و بودجه سازمان حفاظت محیط زیست باشد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حاشیه این بازدید از نمایشگاه تالاب ها که در تالار آفتاب مجلس دایر است ضمن تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه در یادداشتی در دفتر یادبود نمایشگاه تالاب ها نوشت:

از عزیزانی که نمایشگاه تالاب‌های ایران را در مجلس تدارک دیدند سپاسگذارم، هرچند سیمائی که به نمایش گذاشتند دردآور است اما می‌تواند نقد به تدابیر دقیق‌تر و اراده‌ای قوی‌تر در اصلاح امور باشد.

از دوستان فعال در این زمینه تشکر می‌کنم

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...