شکارچیان غیرمجاز دست رییس اداره محیط زیست بندر ترکمن را شکستند

شکارچیان غیرمجاز دست رییس اداره محیط زیست بندر ترکمن را شکستند

 

 

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بندرترکمن ساعاتی قبل (عصر امروز پنج شنبه ۹۲/۱۱/۱۰) در جریان عملیاتی مشترک همراه با یگان حفاظت شیلات، در غالب چهار گروه عملیاتی بصورت پیاده و به وسیله شناور برای دستگیری شکارچیان غیرمجاز پرندگان مهاجر در منطقه شکار ممنوع تالاب گمیشان، چپاقلی و شرق پناهگاه حیات وحش میانکاله وارد عمل شدند.

 

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان گلستان، در جریان این عملیات ۱۱ نفر شکارچی غیرمجاز به همراه ۱۰ قبضه اسلحه شکاری تک لول و دولول دستگیر و از متخلفین لاشه ۷۸ قطعه پرنده از انوع اردک سرسبز، اردک سرحنایی، اردک سرسیاه و چنگر کشف و ضبط گردید.

 

در خلال این عملیات یک دستگاه قایق موتوری که سرنشینان آن مشغول تیراندازی به سمت پرندگان بودند از سوی مامورین تعقیب و متوقف می گردد. در این زمان متخلفین به سمت مامورین حمله ور شده، دو نفر از آنان مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری می شوند.

 

متخلفین با پاروی ۲ متری ضربات مرگباری را به دو نفر از مامورین وارد کرده که متاسفانه بر اثر برخورد ضربات پارو، آقای رشید آزاد از نیروهای یگان شیلات دچار شکافتگی در ناحیه سر و آقای رمضان مرتضوی رییس اداره حفاظت محیط زیست بندر ترکمن از ناحیه مچ دست راست دچار آسیب دیدگی می شوند.

 

مامورین آسیب دیده توسط سایر نیروها به مراکز درمانی شهرستان بندر ترکمن و گرگان منتقل شده و هم اکنون تحت مراقبت های پزشکی می باشند. شکاف سر آقای رشید آزاد توسط ۱۶ بخیه دوخته شده و دست راست آقای مرتضوی نیز از ناحیه مچ دچار شکستگی شده است.

 

پس از این حادثه با هماهنگی دادستان شهرستان بندر ترکمن تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عوامل ضرب شتم مامورین در جریان است.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...