پیام تصویری خطاب به محیط بانان کشور

چون چراغ لاله سوزم در بیابان شما / ای محیط بانان وطن جان من و جان شما

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در یک پیام تصویری خطاب به محیط بانان کشور، آنان را پرچمداران سبز و خط مقدم سازمان حفاظت محیط زیست دانست و خطاب به آنها گفت: با تمام امکانات و اختیارات قانونی ام تلاش می کنم پشتیبان و مدافع شما باشم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در یک پیام تصویری خطاب به محیط بانان کشور با تقدیر از زحمات و تلاش های محیط بانان گفت: پیگیر رفع مشکلات مالی و حقوقی آن هاست.

ابتکار پیام خود را با قرائت شعر «چون چراغ لاله سوزم در بیابان شما / ای محیط بانان وطن جان من و جان شما» آغاز کرد و گفت: خوشحالم که فرصتی فراهم شده است تا رو در رو با محیط بانان عزیز سرزمین اسلامی ام صحبت کنم و از تلاش یکایک آن ها برای حفاظت از طبیعت کشور تشکر کنم.

معاون رئیس جمهور با سپاس از تمام محیط بانانی که برای حفاظت طبیعت و صیانت از حیات وحش در مناطق حفاظت شده، پارک های ملی و پناهگاه های حیات وحش کشور و در برخورد با متخلفین و متعرضین به طبیعت زحمت می کشند، آنان را پرچمداران سبز محیط زیست توصیف کرد .

رییس سازمان حفاظت محیط زیست به خاطر زحماتی که در جهت توانمندسازی، آموزش و افزایش توانمندی جسمی و روحی خود متقبل می شوند نیز از محیط بانان تشکر کرد.

وی با تاکید بر اینکه همه به ازای وظیفه سنگین حفاظت از محیط زیست در پیشگاه خداوند مسئول هستیم، افزود: باید تلاش کنیم انجام وظیفه ما توامان با صداقت و پاک دستی باشد.

ابتکار با ابراز امیدواری از نتیجه بخش بودن تلاش های خود برای رفع مشکلات معیشتی، حقوقی و آموزشی محیط بانان به منظور انجام وظیفه آنان با خاطری آسوده از سمت خانواده و دوستان، گفت: همه در کنار هم تلاش می کنیم تا محیط زیست بهتری برای آیندگان و فرزندانمان بسازیم.

معاون رئیس جمهور در این پیام تصویری با تشکر از خانواده محیط بانان کشور به ویژه همسران و فرزندان فداکار محیط بانان، همچنین گرامیداشت یاد و خاطره محیط بانان شهید و جانبازی که جان و سلامتی خود را برای حفظ طبیعت کشور فدا کرده اند، تصریح کرد: خط مقدم محیط زیست، محیط بانان عزیز هستند و به همین منظور با استفاده از تمام امکانات و اختیارات قانونی ام تلاش می کنم پشتیبان و مدافع آن ها باشم.

برای مشاهده پیام تصویری معصومه ابتکار به محیط بانان کلیک کنید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...