اعضاي بدن شهربان وظيفه‌شناس اهدا شد

 

اعضاي بدن شهربان وظيفه‌شناس اهدا شد

 

 

اعضاي بدن شهربان مصدوم شهرداری منطقه 3 كه هنگام ماموریت كاری مورد ضرب و جرح قرار گرفته و منجر به مرگ مغزی شده بود، به بيماران نيازمند اهدا شد.

به گزارش ايسنا، سعید سخنی، شهردار ناحیه یك منطقه 3 در اين باره گفت: شادروان جواد میرزایی از شهربانان ناحیه یك منطقه، روز سوم اردیبهشت همراه اكیپ شهربانی هنگام گشتزنی در تقاطع خیابان‌های آرارات و رشید یاسمی، راننده متخلف تانكري را كه مشغول تخلیه فاضلاب خانگی در نهر آب بوده، مشاهده می‌كند.

وي گفت: میرزایی برای پیگیری موضوع و اخذ مدارك شناسایی راننده به سمت خودرو رفته و در حالی كه از پله‌های تانكر بالا می‌رفته، متاسفانه راننده متخلف جسم سختی بر سرش وارد و او را از پله‌ها به پایین انداخته است كه همان لحظه سر وی با جدول كنار خیابان برخورد مي‌كند.

سخنی افزود: راننده متخلف بعد از تعقیب و گریز ماموران كلانتری و اكیپ شهربان، سرانجام در منطقه شهرزیبا و بعد از برخورد با چند دستگاه خودرو دستگیر شد.

شهردار ناحیه یك منطقه 3 ادامه داد: در 17 اردیبهشت‌ماه، پس از اعلام كمیسیون پزشكی مبنی بر وقوع مرگ مغزی شادروان میرزایی، با رضایت خانواده‌اش، اعضای بدن وی در بیمارستان مسیح دانشوری به بيماران نيازمند اهدا شد.

وی با اشاره به این‌كه شادروان میرزایی 38 سال داشت و دختری 4 ساله دارد، گفت: با نظر شهردار منطقه 3، همسر شادروان میرزایي در شهرداری منطقه به كار مشغول خواهد شد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...